پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
شرکتی آمریکایی بالگرد هیبریدی الکتریکی برای حمل و نقل شخصی طراحی کرده است. این بالگرد می تواند وزن ۱۸۰ کیلوگرم را حمل کند و در سال جاری آزمایش می شود.

شعار سال: Workhorse یک شرکت آمریکایی در سین سیناتی قصد دارد بالگرد هیبریدی الکتریکی برای حمل و نقل شخصی بسازد. بالگرد مذکور که SureFly نام دارد قابلیت حمل دو مسافر تا مسافت ۱۱۲ کیلومتری را خواهد داشت. البته بهای این سفر حدود ۲۰۰ هزار دلار تخمین زده می شود.

شرکت سازنده آن تصمیم دارد پروازهای آزمایشی طرح اولیه وسیله نقلیه را در سال جاری انجام دهد. تولید تجاری آن نیز از اواخر ۲۰۱۹ میلادی آغاز می شود. این شرکت ادعا می کند تمام اجزا و بخش های بالگرد را به طور کامل و از ابتدا خلق کرده است.

مدل های اولیه بالگرد نیازمند خلبان هستند اما هدف آن است که مدل های آتی بالگرد خودران باشد و بتواند باری تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را حمل کنند. این شرکت معتقد است بخش کشاورزی، خدمات اضطراری، ساکنان شهرها و پایگاه های نظامی از مشتریان اولیه این وسیله باشند.

بالگرد SureFly دارای یک موتور گاز سوز است که الکتریسیته تولید می کند. این الکتریسیته درون یک باتری ذخیره می شود. بدنه آن از جنس فیبر کربنی است. فضای داخلی آن نیز به گونه ای طراحی شده که سبک باشد. بنابراین مدت زمان شارژ باتری وسیله حمل و نقل کوتاه خواهد بود.

این بالگرد می تواند در ارتفاع ۱۲۰۰ متری با حداکثر سرعت ۱۱۲ کیلومتر پرواز کند. جالب آنکه طرح SureFly دارای چهار پروانه است که هرکدام از آنها در جهتی مخالف دیگری حرکت می کنند و به همین دلیل بالگرد می تواند سرعت خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 14 خرداد 1396، کد مطلب: 479121: www. alef. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
112 تا که از سرعت متوسط خودرو هم کمتره که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین