پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۵۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
سفیر چین در ایران مدعی شد، شرکت خودروسازی چری در ایران با سرمایه گذاری مناسب توانسته است ۱۰ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم برای مردم ایران ایجاد کند و ۲۰۰ میلیون دلار درآمد مالیاتی برای دولت ایران داشته باشد.

شعارسال: پانگ سن در نشستی با خبرنگاران ایرانی با اعلام اینکه تجارت ایران و چین در سال 2016 به بیش از 31 میلیارد و 230 میلیون دلار رسیده است. افزود: چین برای هشتمین سال متوالی اولین شریک تجاری ایران بوده است.

وی گفت: البته تجارت دو جانبه ایران و چین در سال 2016 تقریباً متعادل بوده وصادرات چین به ایران 16 میلیارد و 420 میلیون دلار و واردات از ایران 14 میلیارد و 820 میلیون دلار بوده است.

سفیر چین در ایران با بیان اینکه چین در سال 2016، سی و یک میلیون و 330 هزار تن نفت از ایران وارد کرده است، افزود: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن 17 و 6 دهم درصد رشد نشان می‌دهد.

پانگ سن گفت: سرمایه گذاری غیر مالی شرکت‌های چینی در ایران در سال 2016، ششصد و 30 میلیون دلار بوده است که نسبت به سال قبل از آن 45 و 14 دهم درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مشارکت شرکت‌های چینی در توسعه میادین نفتی آزادگان شمالی و یادآوران افزود: این کار باعث افزایش 200 هزار تنی تولید روزانه برای ایران شده است.

سفیر چین در ایران گفت:همچنین شرکت خودروسازی چری در ایران با سرمایه گذاری مناسب توانسته است 10 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم برای مردم ایران ایجاد کند و 200 میلیون دلار درآمد مالیاتی برای دولت ایران داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17خرداد1396، کدخبر: 1429275: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
0
عجب تعریف جالبی داده، به این می گن بازار یابی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین