پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مرحله نخست جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور 19 نفر از هنرجویان در مرحله کشوری جشنواره پذیرفته شدند.

شعار سال: سالار قاسمی با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: دانش‌آموزان قزوینی با شرکت در مرحله نخست جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور توانستند رتبه دوم کشوری را کسب کنند.

وی افزود: این جشنواره در هفت رشته تحصیلی، پنج رشته هنری و دو رشته صنعت برگزار شد، هر کدام از این رشته‌ها دارای چندین زمینه بودند که در مجموع شرکت‌کنندگان در 40 زمینه به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: در مرحله استانی، بالغ بر 254 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که 49 اثر بعد از داوری استانی به مرحله نخست کشوری راه یافتند و مورد ارزیابی و قضاوت داوران و ناظران کشوری قرار گرفت.

قاسمی تصریح کرد: بعد از داروی کشوری، 19 نفر از هنرجویان در مرحله کشوری جشنواره پذیرفته شدند که آثار منتخب در استان خراسان شمالی در 12 تیرماه 96 در حضور ناظران و داوران کشوری در یک آزمون عملی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این مسؤول تصریح کرد: کسب رتبه دوم در این جشنواره، برگ زرینی از تلاش‌های ارزنده کارشناسان، مدیران، مجموعه کادر مدیریتی هنرستان، مجموعه همکاران آموزشی و بالاخص هنرآموزان تلاشگر و هنرجویان ساعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: بی‌شک موفقیت بزرگ استان قزوین و ارتقا جایگاه در جشنواره، حاصل تلاش ها، همدلی‌ها و کوشش‌های تمام همکاران، به خصوص هنرآموزان تلاشگر، مدیران و کارشناسان ساعی و پیگیری سیاست‌های آموزش های فنی و حرفه‌ای بوده است.

قاسمی اظهار امیدواری کرد: امید است با همت والای همه فرهنگیان استان، این موفقیت‌های ارزشمند و پی در پی استمرار داشته باشد.

گفتنی است، برگزیدگان در 13 تیر ماه با حضور مسؤولان وزارت مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان قزوین، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000112:www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین