پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۴۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رایزنی برای تسهیل در صدور روادید با سه کشور مهم آسیایی از جمله ژاپن خبر داد.

شعارسال: زهرا احمدی پور، درباره سرنوشت گسترش روادید الکترونیک اظهار داشت: درباره روادید الکترونیک که با مشارکت و محوریت وزارت امور خارجه و چند نهاد دیگر از جمله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال انجام است، ما به‌نوبه خودمان به وظایفی که بر عهده داشتیم پایبند و آنها را انجام دادیم.

وی درباره لغو روادید بین ایران با کشورهای دنیا گفت: هم اکنون در حال رایزنی با کشورهای ژاپن، چین و کره جنوبی برای توسعه گردشگری هستیم، براین اساس اعلام آمادگی شده است تا طی چند ماه آینده مسئولان این کشورها در عرصه گردشگری به ایران سفر کنند و یا ما به ژاپن و کره جنوبی سفر کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: همچنین در مجمع جهانی گردشگری در چین که شهریور ماه برگزار می‌شود درباره توسعه گردشگری این کشور با ایران رایزنی خواهیم کرد.

احمدی پور به اهمیت گردشگری در منطقه آسیا پرداخت و گفت: یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین کارها برای جذب توریست‌های آسیایی برنامه‌ریزی برای جذب گردشگران روسی است زیرا همانطور که کشورهای حاشیه خلیج فارس در تصمیم گیری‌های سیاسی و بین المللی شاخص نگاهشان را با کشور عربستان تنظیم می‌کنند، اتباع کشورهای منطقه آسیا نیز نگاه می‌کنند که اتباع روسیه به کدام کشورهای سفر می‌کنند.

وی درباره اتفاقاتی که در دهه 90 میلادیبه دلیل برخی رفتارهای ایرانی‌ها در ژاپن رخ داده بود و باعث سختگیری‌های بسیار از طرف مسئولان ژاپنی در صدور روادید به ایرانی‌ها شده بود، تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا صدور روادید به ژاپن تسهیل شود، از طرفی هم کشورهای دنیا برای جذب گردشگران ژاپنی برنامه ریزی‌های وسیعی دارند درحالیکه ما از این تعداد توریست ژاپنی آنچنان سهمی نداریم.

معاون رئیس جمهور درباره توسعه گردشگری با کره جنوبی و جذب گردشگران این کشور برای سفر به ایران نیز عنوان کرد: کمتر خانواده ایرانی است که با محصولات تلویزیونی، و یا محصولات خانگی و اتومبیل این کشور آشنا نباشد، بنابراین باید منصفانه باشد تا بتوانیم گردشگران کره جنوبی را نیز در ایران داشته باشیم.

احمدی پور با اشاره به شرکت ایران در نمایشگاه کره جنوبی در هفته‌های گذشته عنوان کرد: براین اساس طی رایزنی‌های که صورت پذیرفته است، هئیت‌هایی از کشورهای ژاپن، چین و کره جنوبی برای رایزنی جهت توسعه گردشگری با ایران به کشورمان سفر خواهند کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24خرداد1396، کدخبر: 1435955: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
1
دوباره زن دایی و زن عمومی ژاپنی توی ایران زیاد می شن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
1
نه بابا ، دوباره شوهر عمه و شوهر خاله ایرانی توی ژاپن زیاد می شن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
خیلی ستمه پدر بزرگ و مادر بزرگ آدم ژاپنی باشد. یا دایی آدم اسمش سون شان یوکی باشه. شاید اسم خاله آدم کیم یونگ باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
تجارب نشون داده که قشری که وارد بازار کار ژاپن می شن، بعد از مدتی به سه دسته عمده تقسیم می شن. اول گروه حداکثری که تنها برای کسب درآمد می رن و با بازگشت به ایران برای خودشون کسب و کار جدیدی راه می اندازند. دوم گروه حداقلی که با رفتن به ژاپن و بازگشت به ایران تبدیل به عیاش و خوشگذران می شن و سوم گروه اندکی که جذب باندهای خطرناک می شن و می خوان دنباله اون رو توی ایران پیاده کنند(شبه یاکوزاها)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین