پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
مالک باشگاه برق قدیم شیراز از ادغام دو تیم فوتبال برق قدیم و برق نوین شیراز برای حضور در لیگ دسته یک خبر داد.

شعار سال: هادی شیروانی ، با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت باید از تمامی داشته ها استفاده کرد، گفت: تیم فوتبال برق شیراز که از تیم های باسابقه بیش از ۶۰ سال در فوتبال کشور است پس از اینکه چندین سال با مشکلاتی مواجه بود طی دو سال گذشته وضعیت مناسبی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: امروز آنچه که برای ما اهمیت دارد موفقیت فوتبال فارس و کسب جایگاه های گذشته فوتبال است که در این راستا پیشنهاد ادغام را با تیم برق نوین شیراز داده ایم.

مالک باشگاه برق شیراز تاکید کرد: خوشبختانه تیم فوتبال برق نوین شیراز با مدیریت قوی و استفاده از کادر فنی و بازیکنان مناسب توانست به لیگ دسته یک صعود کند که در این راستا وظیفه همگان است برای موفقیت این تیم حرکت کنند.

شیروانی تصریح کرد: زمانیکه این دو باشگاه کاملا خصوص یکی شوند به طور حتم موفقیت و پیشرفت نیز افزایش خواهد یافت نیز باشگاه برق شیراز دارای امکانات سخت افزاری بسیار مناسبی است.

وی یادآور شد: پیشنهاد ادغام مورد استقبال مسئولین باشگاه برق نوین نیز قرار گرفته و به زودی جلساتی در خصوص مباحث ریز این ادغام برگزار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 1396، کد مطلب: 4004642: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین