پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
در مراسمی با حضور رئیس سازمان امور عشایری کشور، بهزاد غیاثوند به عنوان رئیس اداره امور عشایری جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی شد.

شعار سال: در مراسمی که روز چهارشنبه با حضور کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایری کشور، علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، قائم مقام و معاونان سازمان در محل جهاد برگزار شد، بهزاد غیاثوند به عنوان رئیس اداره امور عشایری استان قزوین معرفی شد.

کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشاری کشور در این مراسم گفت: جامعه عشایری نقش مهمی در ایجاد سرمایه دارند و با تولید محصولات متنوع از جمله لبنیات و گوشت قرمز، تامین کننده نیازهای اساسی مردم هستند.

وی ادامه داد: جامعه عشایری از امکانات کشور کمترین بهره را می برند و با یک زندگی ساده بیشترین اثر گذاری را در اقتصاد کشور دارند.

قندالی بیان کرد: باید با ایجاد تسهیلات مناسب افزایش تولید محصولات عشایری را در کشور داشته باشیم که دولت و مجلس شورای اسلامی در این زمینه برنامه ریزی مناسبی انجام داده اند.

رئیس سازمان امور عشایر کشور یادآورشد: نقش عشایر در تولید و اقتصاد کشور یک پتانسیل فراموش شده و خاموش است، چرا که اقتصاد و درآمدزایی در عشایر به نیرو و توانمندی خود عشایر متکی است به همین دلیل در زمان تحریم و فشاراقتصادی این قشر کمترین آسیب را متحمل می شود.

وی تصریح کرد: با ایجاد ادارات امور عشایری در استانها از جمله قزوین تلاش می شود تا وضعیت عشایر ساماندهی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 1396، کد مطلب: : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین