پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
آش آن‌قدر شور شده است که امثال حمید رسایی به حسین‌ الله‌کرم هشدار منع تندروی می‌دهند.

شعار سالدفاع رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي حزب‌الله از تهيه طومار در حاشيه نماز جمعه در اعتراض به ورود زنان به ورزشگاه در روزهاي اخير واكنش‌هاي جسته‌گريخته‌اي در اردوگاه اصولگرايان برانگيخته است تا جايي كه حميد رسايي از مخالفان دولت روحاني كه در سياست‌ورزي اصولگرايانه‌اش همواره با اتهام تندروي روبه‌رو بوده است، با انتشار مطلبي در اينستاگرام خود به الله‌كرم هشدار داده است كه برداشتش از مفهوم «آتش به اختيار» غلط است.

در نوشته او آمده است: «جمعه اين هفته بنري، در گوشه يکي از خيابان‌هاي اطراف نماز جمعه تهران خطاب به رئيس قوه قضائيه نصب شده که جلوي ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را بگيريد والا ما (دانشجويان حزب‌الله نمازجمعه تهران) مطابق بند ميم وصيت‌نامه امام و امر آتش به اختيار امام خامنه‌اي از آن جلوگيري مي‌کنيم!

با ديدن اين بنر که غلط‌ترين برداشت از سخنان صريح، واضح و روشن رهبر انقلاب درباره آتش به اختيار بودن نيروهاي انقلابي در فعاليت‌هاي فرهنگي و معطل‌نماندن براي دستور و بخش‌نامه از سوي نهادها و ارگان‌ها در فعاليت‌هاي فرهنگي است، به ياد سخنان رئيس‌جمهور مدعي اعتدال امروزمان افتادم!..».

در ادامه پست اينستاگرامي او آمده است: «جناب الله‌کرم! متأسفانه برداشت غلط و شاذ حضرت‌عالي از سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص آتش به اختيار بودن نيروهاي فرهنگي و نصب اين بنر که برخلاف فهم اکثر قريب به اتفاق نيروهاي انقلابي و اقدامات خودجوش فرهنگي آنها و پيشنهادهاي مؤثر ايجابي ايشان در اين خصوص بوده، خوراک قابل توجهي براي رسانه‌هاي معاند به‌ويژه در فضاي مجازي فراهم کرده است که اميدوارم توضيحات اصلاحي شما مانع سوءاستفاده‌هاي بيشتر معاندان شود.

از آنجا که شما سابقه جبهه و جنگ داريد، ما به عنوان سربازان اين جبهه، دوست نداريم عاقبتي مانند حسن روحاني برايتان رقم بخورد، لطفا ضمن بازنگري در شيوه عملکرد انقلابي خود، به اين بيانات رهبر معظم انقلاب توجه بيشتري نماييد تا در فهم امر آتش به اختيار دچار اشتباه نشويد».

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 29خرداد 96، کدمطلب:۵۴۴۷۳۳، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
برداشت نادرست از آتش به اختیار حتی می تونه، باعث کم رنگ شدن اثرات این پیام مهم بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
حسین الله کرم از فعالان عرصه سیاست در ایران و از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس کنونی شورای هماهنگی حزب‌الله است.
در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی اغلب توسط رسانه‌های اصلاح طلب به عنوان عامل اصلی گروه موسوم به فشار معرفی شد.

الله‌کرم در سال ۱۳۸۲ با طرح نوسازی معنوی حزب‌الله به عرصه سیاسی بازگشت و با ایجاد جلسات منظم و برنامه‌ریزی توانست سازماندهی جدیدی را بنیان دهد. وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری تلاش فراوانی در جهت مطرح کردن محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور داشت.
اصلاح‌طلبان، الله کرم را متهم به نقش آفرینی فعال در ماجرای کوی دانشگاه در سال ۷۸، حمله به سینما قدس در سال ۷۴، محاصره فرودگاه خرم‌آباد در سال ۷۹ و بسیاری اقدامات تشنج آفرین دیگر کرده‌اند.
اتحادیه اروپا طی تصمیم مورخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۳ آوریل ۲۰۱۱)، ۳۲ مقام ایرانی از جمله حسین الله‌کرم را به دلیل نقشی که در نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی داشته‌اند، از ورود به کشورهای این اتحادیه محروم نموده و مصوب کرد که کلیه دارایی‌های این مقامات نیز در اروپا توقیف شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
حمید رسایی (زاده ۱ مرداد ۱۳۴۷، تهران) روحانی، سیاست‌مدار اصولگرا و نماینده مردم تهران در دوره هشتم و دوره نهم مجلس شورای اسلامی است که در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شد.رسایی از حامیان جدی محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری وی بود.
دوره دبستان و متوسطه را در خیابان ایران واقع در تهران به پایان رساند. رفت‌وآمدها به پایگاه بسیج او را به جبهه‌های جنگ ایران و عراق کشاند.. رسایی در جبهه‌های جنگ حضور داشت و پس از تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۶۵ وارد حوزه علمیه قم شد. دوره سطح را نزد استادی، سید احمد خاتمی، موسوی تهرانی، مسعودی و محمدی و دوره درس خارج را نزد مکارم شیرازی، تبریزی، فاضل لنکرانی و علیدوست گذراند.
به دلیل آشنایی با زبان عربی به مدت دو سال برای تدریس دروس دینی و تبلیغ در آفریقا بسر برد و تاکنون به منظور تبلیغ در جمع ایرانیان خارج از کشور در کشورهای لبنان، بلغارستان، فلیپین، پاکستان، آلمان، یونان، ایتالیا، مکزیک و ... حضور پیدا کرده است. از سال ۱۳۷۱ با حضور در مرکز تحقیقات سپاه و سپس ورود به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با کار علمی در مورد حدیث آشنا شد و در مقطعی مسئولیت یکی از مدیریت‌های آن مؤسسه را بر عهده گرفت. رسایی فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی را به صورت عام و فراگیر از سال ۱۳۷۴ با تألیف اولین کتاب سیاسی اش با عنوان «روحانیت و سلامت انتخابات» آغاز کرد. تا کنون ۱۵ عنوان کتاب از وی به چاپ رسیده‌است.
رئیس هیأت بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری، محمد اشرفی اصفهانی، حکم محرومیت ۵ ساله رسایی از مشاغل دولتی را که از سال ۱۳۹۳ به اجرا درآمده بود، به طور رسمی اعلام کرد. وی بیان کرد سازمان بازرسی، پرونده تخلفات مالی وی را در دورانی که مدیر کل ارشاد اسلامی قم بوده است، به هیأت تخلفات ارسال کرده و مرتب هم پیگیر موضوع است.
رسایی در جوابیه‌ای، این اعلام حکم را افتراء دانسته و از تحت پیگرد قرار دادن محمد اشرفی اصفهانی خبر داد. به گفتهٔ رسایی، این پرونده یکبار در سال ۱۳۸۶ در دادگاه ویژه روحانیت مورد بررسی قرار گرفته و وی تبرئه شده‌است و مطرح کردن مجدد آن، موضوعیتی ندارد.
حمید رسایی در بررسی صلاحیت نمایندگی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، رد صلاحیت شد. امری که به عقیده وی سیاسی بوده و فاقد مستندات قانونی است. و البته بعد از شکایت وی، صلاحیت ایشان تایید شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین