پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف زمین خواری 26 هکتاری به ارزش 11میلیارد ریال در منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ خبر داد.

شعار سال: سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر افزود: در پی خبری مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی شهرستان کوهرنگ در محدوده بیرگان توسط 2 فرد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بررسی مشترک فنی و میدانی کارآگاهان پلیس و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی شهرستان، مشخص شد بخشی از اراضی محدوده بیرگان به مساحت 26 هکتار و ارزش 11 میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف و بخشی از توسط دو نفر تسطیح شده است.

سردار غلامزاده از انجام ساخت و ساز و حصار کشی غیر قانونی در این منطقه خبر داد و گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از مستند سازی از طریق پیاده کردن نقشه و عکس برداری از محل تصرف شده و با هماهنگی مقام قضائی عوامل زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی افزود: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست اندازی متجاوزان و سودجویان در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

پیش از این نیز اصغر احمدی رئیس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفته بود که سال گذشته با پیگیری های اداره کل منابع طبیعی و شورای حفظ بیت المال استان و با همکاری دستگاه قضایی حدود سه هزار و 500 هکتار از اراضی ملی استان به بیت المال بازگردانده شد.

وی ادامه داد :در راستای مبارزه با زمین خواری و بازگشت اراضی ملی به بیت المال، اداره کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در کشور جزء استان های برتر مطرح و لوح افتخار و تندیس دریافت کرد.

احمدی افزود: هم اینک حدود 200 هکتار شامل دو یا سه پرونده مبتی بر اختلاف اشخاص با اداره کل منابع طبیعی نسبت به اجرای مقررات و قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع کشور در دادگستری های استان تحت رسیدگی است.

بیرگان، نام یکی از دهستان‌های شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است که دارای 36 آبادی و یکهزار و 670نفر سکنه است.

طرح تونل سوم کوهرنگ و سد بیرگان در این منطقه واقع شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396، کد مطلب: 82569998:www. irna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
اقدام شدید با اینگونه تخلفات باعث میشود که یگر اینگونه اتفاقات و زمین خواری ها و ساخت ساز های غیر مجاز در کشور صورت نگیرد و فساد در این بخش ریشه کن شود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین