پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
سردار شریف گفت: به طور طبیعی تروریستها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها و همچنین تمام کسانی که حتی در فکر تهدید امنیت ملی کشور ما هستند، می توانند مخاطب پیام روشن این عملیات قدرتمند باشند.

شعارسال: سردار رمضان شریف روابط عمومی سپاه پاسداران اظهار داشت: اقدام موشکی سپاه تنبیه طراحان عملیات کور تروریستی هفدهم خرداد ماه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) بود.

وی با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه و همچنین بیانیه رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز حادثه تروریسی تهران اعلام کرد: تنها یازده روز طول کشید تا دقیقا مقرهای هدایت و طراحی آن عملیات کور که عمده آن در دیرالزور سوریه بود، مشخص شود.

به منظور نشان دادن ضرب شصت و همچنین تنبیه طراحان و عامران این عملیات تروریستی، تنها شش فروند موشک میانبرد نقطه زن به سمت پایگاه های آنها شلیک شد و خوشبختانه همه آنها با دقت بالا به اهداف اصابت کرد.

سردار شریف با تأکید بر پیام روشن این عملیات قدرتمند گفت: به طور طبیعی تروریستها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها و همچنین تمام کسانی که حتی در فکر تهدید امنیت ملی کشور ما هستند، می توانند مخاطب این پیام باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرد: اینکه این اقدام تکرار می شود یا نه بستگی به رفتار دشمنان ما در حوزه های مختلف دارد و متناسب با رفتاری که می کنند پاسخ کوبنده ای برای آنها طراحی شده و انجام می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 31خرداد1396، کدخبر: 740300: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
اگر این کار را بکنید واقعا از سپاه خوشم میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین