پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه موشک باران داعش توسط سپاه پشتوانه رزمندگان مقاومت فلسطین است، گفت: شمارش معکوس برای پایان یافتن و فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: روز جهانی قدس روز فریاد مسلمانان و آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین روز لبیک به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز قدس یادآور آرمان و هدف بزرگ جهان اسلام است و باز پس‌گیری قدس از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است چرا که اشغال قدس لکه ننگین که ملل آزاده و ومسلمانان جهان را آلوده کرد و مانند غده سرطانی در دیگر امت اسلامی خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: مثلث شوم استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و وهابیت تکفیری به پرچمداری رژیم آمریکا درصدند با ایجاد هیاهو و اختلاف مسئله اصلی جهان اسلام که آزادسازی فلسطین از رژیم صهیونیستی است به فراموشی سپرده شود.

لطفی با اشاره به اینکه شمارش معکوس برای پایان یافتن و فروپاشی رژیم صهیونیستی با وجود حمایت گسترده آمریکا و انگلیس آغاز شده است، گفت: روز جهانی قدس روز مبارزه جدی با آمریکاست.

امام جمعه ایلام گفت: موشکباران داعش توسط سپاه پشتوانه رزمندگان مقاومت فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: پیام فرمانده کل قوا، پاسخ قاطع و کوبنده ایران به تحریم‌های جدید آمریکا و انتقام‌گیری از تروریست‌ها بود، که بدانند تکرار اقدامات تروریستی در خاک ایران پاسخی در تراز بالاتر ایران را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیام دیگر اقدام موشکی به مرکز تجمع تکفیرهای داعش به تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود که نباید همان کاری که با برنامه موشکی ایران بکند که با برنامه هسته‌ای کرد، یعنی ایجاد شکاف و تفرقه دربین افکار عمومی.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: عملیات انتقام جویانه سپاه انقلاب اسلامی هم مجازات سخت گروهک‌های تکفیری داعش بود و پیام اقتدار به کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی، آل سعود بود که هرگز قادر نیستند در برابر ضربات کوبنده نیروهای مسلح ایران مقاومت کنند چرا که اقتدار موشکی ایران سبب غرور ملی و مایه افتخار هر ایرانی انقلابی و با بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: دولت یازدهم در سیاست خارجی با شعار تعامل با سازمان‌های بین‌المللی و افراط و پافشاری افراط گونه‌ای نیز بر برجام نه تنها دست‌آورد مثبتی برای کشور نداشته است بلکه بر اثر عقب نشینی از اصول و مبانی اسلام و انقلاب و نشان دادن ضعف رژیم آمریکا را گستاخ‌تر کرده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان ایلام گفت: واژه آتش به اختیار که توسط رهبر حکیم انقلاب در جمع دانشجویان عنوان شد، به معنای انقلابی عمل کردن و نشان دادن چهره تابناک انقلاب است. امروزه بزرگترین خطر برای انقلاب اسلامی نفوذ جریان‌های غرب‌گرا و همسو با سیاست‌های استعماری در عرصه‌های مختلف سیاستی، امنیتی به ویژه فرهنگی که همواره در تلاش هستند تا در مراکز حساس فرهنگی دانشگاهی و تصمیم گیری‌های کلان فرهنگی و تربیتی با چهره خیرخواهی و اصلاح طلبی برنامه‌های مخرب آموزشی را به نسل جوان منتقل کنند، قطعا جامعه دانشگاهی و نیروهای سیاسی نمی‌توانند در مقابل آنها بایستد و توطئه آنها را خنثی کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای مهم در عرصه تبلیغ دین و معارف اهل بیت است.

وی ادامه داد: تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام راحل بود و قطعا تاسیس این نهاد مقدس در راستای ساماندهی تبلیغات اسلامی و نشر معارف اهل بیت با حضور فضلا و روحانیون و حوزهای علمیه به ویژه حوزه علمیه قم بود که در طول ۳۹ سال عالی‌ترین جلوه تبلیغات اسلامی به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: قوه قضاییه جمهوری اسلامی براساس قانون اساسی مستقل، عدالت گستر و کارآمد و اثرگذار در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کشور شکل گرفته است، این دستگاه دارای ویژگی‌های مهم وبزرگی است، در دسترس و مورد اعتماد همه جامعه بوده و قوه قضاییه با ارتقاء فرآیندها و تشکیلات خود و تلاش برای اصلاح قوانین دسترس آسان در برابر همه افراد جامعه به عدالت فراهم کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:4012733، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین