پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا در اوج ضعف و ناکامی قرار گرفته است.

شعار سال: آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: همه‌پرسی در کردستان عراق آغاز یک توطئه جدید علیه همه کشورهای همسایه عراق و از جمله ایران است، ایران قدرتمند هرگز اجازه تاسیس رژیم صهیونیستی دیگری در مرزهای خود را نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جریان وهابیت و عناصر خبیث و جنایتکار تکفیری که با مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و پشتیبانی مالی آل‌سعود به وجود آمد.

آیت‌الله لطفی اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی پس از چهار دهه تاریخ سیاسی خود در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و رژیم آمریکا در اوج ضعف و ناکامی قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تجزیه‌طلبی و اختلافات قومی و مذهبی سیاست راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرزهای ایران پس از شکست داعش است.

وی ادامه داد: همه‌پرسی جدایی غیر قانونی کردستان از کشور عراق هدیه آمریکا به بارزانی برای جبران شکست داعش و حامیان عربی، عبری و غربی در مقابل جبهه مقاومت با محوریت ایران است.

حمایت از استاندار جدید ایلام یک وظیفه ملی است

لطفی تصریح کرد: فضای تعامل و تفاهم و همدلی بین مسئولین ارشد استان ایلام حاکم است و این خود عامل توسعه و پیشرفت استان ایلام در آینده خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: حمایت از استاندار جدید ایلام یک وظیفه ملی اسلامی و یک ضرورت در شرایط حساس کنونی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حمایت و پشتیبانی از استاندار جدید برای توسعه استان ایلام ضروری است چرا که استان ایلام دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل از قبیل ذخایر نفت و گاز و معادن است و تاکنون از این سرمایه عظیم و خدادادی کمتر بهره‌مند بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تامین نظم و آسایش عمومی و تضمین حقوق مدنی از وظایف سازمان نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی در راستای تکالیف قانونی برقراری امنیت اجتماعی و اقتصادی کارنامه درخشانی دارد.

لطفی بیان داشت: نیروی انتظامی به حمدالله از نیروهای متعهد، ایمانی و ولایت‌مدار برخوردار است و با توانی که دارند در برقراری امنیت اجتماعی و فرهنگی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد نیروی انتظامی در تامین نظم و آسایش عمومی و تضمین حقوق مدنی در راستای تکالیف قانونی و انتظامی خود کارنامه درخشانی دارد.

امام جمعه ایلام امنیت مثال‌زدنی کشور را مرهون تلاش و جانفشانی نیروهای مسلح دانست و گفت: بخش اعظمی از امنیت کشور مرهون اقتدار ناجا و مرزبانی است.

آیت الله لطفی در پایان به موضوع اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: قسمت اعظم ماموریت اربعین حسینی بر دوش نیروی انتظامی به انصافا این نیرو در این مأموریت سربلند بوده است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کسب مدال طلای جهانی در مسابقات بین‌المللی توسط برادر مجتبی ملکی را به عموم مردم ورزش دوست و قهرمان استان تبریک می‌گویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 مهر 96، کدمطلب:4105929، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین