پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
امام جمعه ایلام گفت: تحریم‌های جدید آمریکا اوج دشمنی و خصومت این رژیم فاسد علیه ایران است.

شعار سال: آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: وظیفه دولت و دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه هیئت نظارت این است در برابر تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه آمریکا که نقض آشکار برجام است مواضع قاطعانه‌تری عمل کند و به اقدامات عملی برای تقابل دست بزند.

وی ادامه داد: دلخوش کردن تنها به بیانه‌های شدیدالحن و یا چند اظهار نظر هیجانی و مقطعی علیه آمریکا اقدام مناسبی در مقابل بدعهدی و گستاخی آمریکا نیست.

امام جمعه ایلام بیان داشت: در دومین سالگرد برجام نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه شدیدتر شد و طبق اذعان دوست و دشمن برجام هیچ دستاورد محسوسی برای کشور در بر نداشته است.

وی ادامه داد: بارها از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده و هدف و راهبردهای آمریکا علیه ایران مشخص است و خصومت و دشمنی مقامات آمریکا علیه ایران غیر قابل تغییر است.

لطفی تصریح کرد: انتظاراتی که مردم از دولت در برابر بدعهدی و نقص مکرر برجام دارند اتخاذ مواضع قاطعانه‌تر و اقدامات عملی و انقلابی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: با اعتراف رئیس جمهور و وزیر خارجه به نقض روح و جسم برجام توسط آمریکا دیگر اثبات نقص توافق مسئله نیست. بلکه مسئله مهم عزم ملی یکپارچگی در درون حاکمیت و جامعه برای اقدام متقابل است.

رابطه پنهانی رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی آشکار شد

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، گفت: عملیات مرصاد برای همه مردم یک پیام مهم دارد و اینکه مردم در هر جامعه‌ای اگر به موقع و با لبیک به ندای رهبر در صحنه حضور داشته باشند، پیروزی ملت و شکست دشمنان قطعی است و در عملیات مرصاد این اتفاق افتاد و نیروهای مسلح و مردم اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد و انقلاب آسیب ببیند. شکست منافقین در عملیات مرصاد ضربه بسیار شدیدی به نیروهای منافقین بود.

لطفی با اشاره به دهه کرامت میلاد مسعود کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) و همچنین ولادت با سعادت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)، گفت: وجود بارگاه های ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) و علی بن موسی الرضا (ع) عنایات ویژه خداوند به مردم است که باید خوب قدر آن را دانست و از ظرفیت های معنوی این دو عزیز بیشتر از گذشته استفاده کرد.

وی تصریح کرد: رابطه پنهانی رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی آشکار شد و در این مناسبات پنهانی آل سعود و رژیم صهیونیستی در طول ۶ سال گذشته همواره در عادی سازی حرکت کرده و شکی در آن نیست در دیدار مقام‌های آل سعود و رژیم صهیونیستی سعودها تعهد دادند تا زمینه فروپاشی محور مقاومت را فراهم و سفارت خانه‌های رژیم صهونیستی را در کشورهای عضو شورای خلیج فارس افتتاح کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: هم چنین تشکیل یک جبهه واحد علیه ایران محور مقاومت بخشی از دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به عربستان بود البته خیانت رژیم فاسد و مرتجع آل سعود به آرمان فلسطین و تضعیف محور مقاومت بر کسی پوشیده نیست. نیروهای مقاومت فلسطین حماس جهاد اسلامی این واقعیت را پذیرفته‌اند تنها حامی آنها در مقابل رژیم صهیونیستی، ایران است..

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396، کد مطلب: 4043405:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین