پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۲
امام جمعه موقت اصفهان گفت:"آمریکا و اسرائیل" با نقشه‌های شوم ‌تجزیه‌طلبی کشورها را دنبال می‌کنند.

شعار سالحجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به تبعیض نژادی در میان قوم‌های مختلف جهان که از سوی استکبار جهانی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جنگ‌های نژادی در حالی در جهان و توسط استکبار به راه افتاده است که آنها خود را متمدن می‌دانند اما این اسلام بود که 1400 سال پیش با نژادپرستی مبارزه کرد.

وی ادامه داد: جداسازی اقلیم کردستان نیز به دنبال همین تفکر است، آمریکا و اسرائیل با نقشه‌های شوم خود به دنبال تجزیه طلبی در منطقه ما هستند و این در حالی است که در دیگر برنامه‌های خود در این منطقه ناکام مانده‌اند.

میردامادی با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: رشادت نیروی انتظامی مایه سرافرازی ملت ایران است، امنیت کشور ما وابسته به رشادت آنهاست که باید به آن افتخار کنیم، همان طور که گروه‌های تکفیری تهدید به آشوب کشیدن عزاداری‌های امام حسین (ع) در محرم کرده بودند اما چشم بیدار ملت با سرافرازی و توانمندی خطرات را دور کرد و مراسم‌ها در کمال امنیت برگزار شد.

وی با اشاره به امنیت امروز ایران اسلامی بیان کرد: امنیت امروز کشور ما در جهان مثال زدنی است، این در حالی است که در کشور مدعی تمدن و امنیت یک نفر می‌تواند به راحتی مردم را به گلوله ببندد و بسیاری از انسان‌ها را به کشتن بدهد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز بمباران شهر سومار گفت: بمباران شیمیایی این شهر به دست رژیم بعث عراق سبب شهادت جمع زیادی شد که همچنان خانواده‌های آنها با مشکل روبرو هستند اما کدام نهاد حامی حقوق بشر این حرکت را محکوم کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به آیات و روایات پیرامون تقوا، بیان کرد: خداوند می‌فرماید گرامی‌ترین شما نزد پروردگار باتقواترین شماست.

میردامادی افزود: ملاک هرکس برای برتری در میان انسان‌ها، در هر لباس تقوای اوست، و مقام و پست دنیوی و حتی رنگ پوست برای هیچ انسانی باقی نمی‌ماند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 مهر 96، کدمطلب:1538162، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین