پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
امام جمعه ایلام گفت: حماسه عاشورا و قیام خونین حسینی الهام‌بخش انقلاب و دفاع مقدس است.

شعار سال: حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز شهر ایلام اظهار داشت: با شهادت شهید حججی حقانیت کلام امام خمینی که فرمود انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است، به اثبات رسید.

وی افزود: امروز نیز نسل های سوم و چهارم انقلاب با حضور در عراق و سوریه به جانفشانی در راه خاندان اهل البیت (ع) می پردازند و امثال شهید حججی تنها نمونه ای از این جوانان غیور و سلحشور هستند.

وی بیان داشت: امروز پرچمدار نهضت حسینی، رهبری و ملت انقلابی ایران اسلامی است که در برابر استکبار جهانی و جنایتکاران ایستاده اند.

لطفی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا و قیام خونین حسینی الهام‌بخش انقلاب و دفاع مقدس است، تصریح کرد: باطل‌ستیزی، مبارزه مستمر با مظاهر کفر، شرک و نفاق و فریاد آزادی‌خواهی، برقراری عدالت اجتماعی، مبارزه با مفاسد اجتماعی و احیای ارزش‌های والای اسلامی از ویژگی‌های نهضت قیام سالار شهیدان است.

وی عنوان کرد: اصل و هدف پیام عاشورا و عظمت این قیام خونین و تاریخی برای نسل جوان به روشنی بازگو شود.

وی با اشاره به شکست برجام، گفت: وزیر خارجه اعتراف می‌کند مذاکره با آمریکایی‌ها فایده ندارد و دو سال وقت کشور و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ملت را تعطیل کردیم و ایستادگی و توقف کامل بر اقتصاد کشور حاکم بود.

لطفی افزود: مسئولان ارشد و دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی به بی نتیجه بودن عهد شکنی و بدعهدی آمریکا اعتراف می‌کنند، این اعتراف دستاورد فوق‌العاده بزرگی است، مسئولان ارشد تیم مذاکره کننده اذعان کرده‌اند که آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند و فریب کارند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: آزمایش موشک بالستیک دور برد خرمشهر با برد دو هزار کیلومتر سیلی محکمی بر دهان رژیم آمریکا و صهیونیست که در سال‌های اخیر فشار زیادی از سوی ایالت متحده رژیم جعلی صهیونیستی و مقامات اروپایی برای محدودساختن توان موشکی کشور صورت گرفته اما ایران بدون توجه به فشارهایی که از این سو وارد می‌شود فعالیت خود را در توان موشکی ادامه می‌دهد.

وی گفت: بی فایده بودن مذاکره با آمریکا بار دیگر حقانیت فرمایش رهبر مبنی بر بی‌اعتمادی به آمریکا مطرح کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 7 مهر 96، کد مطلب: 4101010: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین