پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش با تابعیت سعودی، در حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.

شعار سال: به گفته منابع میدانی، یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش به نام «سعد الحسینی» معروف به «ابوسعد» با تابعیت سعودی در حملات موشکی شب یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور به هلاکت رسیده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته شش فروند موشک میان‌برد به مقرهای گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور سوریه شلیک کرد. این حملات موشکی خسارات گسترده‌ای به عناصر داعش وارد کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد حملات روز یکشنبه به تلافی حملات تروریستی اخیر تهران انجام شد که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

سپاه روز دوشنبه با هشدار به گروه تروریستی داعش اعلام کرد هرگونه حمله‌ به ایران در آینده با قدرت و شدت بیشتری پاسخ داده خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396، کد مطب: ۶۱۳۵۰۲۹ :www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین