پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۵۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه شهر قم یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های تروریستی داعش است، گفت: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند.

شعار سالاحد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از دستگیری یک تیم تروریستی در این استان خبر داد و گفت: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند.

او با اشاره به حملات تروریسی داعش در تهران عنوان کرد: سپاهیان همیشه سرافراز نظام جمهوری اسلامی جواب دندان‌شکنی به تکفیری‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها دادند.

جمالی با بیان اینکه شهر قم یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های تروریستی داعش است، خاطرنشان کرد: استان قم در مناسبت‌های مختلف میزبان مقام‌های عالی نظام بوده و بسیاری از شخصیت‌های ملی در این شهر حضور دارند به همین علت این استان یکی از اهداف حملات تروریستی دشمن است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 30خرداد 96، کدمطلب:678527، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین