پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: با بازگشت مازاد در آمد مالیاتی استان هرمزگان آباد می‌شود.

شعار سال: احمد مرادی در بازدید از اداره کل امور مالیاتی و در دیدار با مدیرکل و معاونان امور مالیاتی هرمزگان با قدردانی از تلاش های مدیریت و کارکنان این مجموعه اظهار داشت: با تلاش و پیگیری امور مالیاتی استان در تحقق مصوبات مالیاتی در جایگاه مناسبی در کشور قرار داریم.

وی بیان داشت: بر اساس قانون باید مازاد درآمد مالیاتی به استان برگردد که تاکنون محقق نشده است و پیگیر تحقق آن هستیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سهم مازاد درآمد مالیاتی استان که مبلغ بسیاربالایی است به استان بازگشت داده نشده است که اگر برگشت داده می‌شد بیشتر از اعتبارات سالانه استان است که می‌توان در بخش‌های مختلف خدمات مناسبی را به مردم ارائه کرد.

مرادی گفت: البته در این خصوص با "نوبخت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور هم مذاکراتی شده است.

وی گفت: در حال حاضر هر سال میزان درآمد مالیاتی مصوبی که به استان اعلام می‌شود افزایش می‌یابد که انتظار می‌رود مازاد درآمد مالیاتی به استان برگشت داده شود که در صورت تحقق این موضوع، عمران و آبادانی استان را به همراه دارد.

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید بین استانی که درآمد مالیاتی بالایی دارد و سایر استان‌ها تفاوت وجود داشته باشد و امتیازات ویژه‌ای به استان تعلق گیرد.

وی تاکید کرد: نباید این افزایش درآمدهای مصوب مالیاتی به فشار اقتصادی به فعالان اقتصادی، تجار و مردم منجر شود.

مرادی گفت: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای احقاق حق استان در حال پیگیری هستیم.

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه‌ای که با وزیر بهداشت ودرمان داشته است اظهار داشت: وزیر بهداشت عنوان کرد که اگر هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان استان هرمزگان تخصیص یابد استان به تعادل نسبی می‌رسد که می‌توان از ظرفیت مالیات در این بخش استفاده کرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 31 خرداد 1396، کد مطلب: 1442373:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین