پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۱۲پایگاه قرآنی مصباح الهدی با حضور ۳۵۰ نفر در سال گذشته اجرا شد و بیش از ۴۶ خانه قرآنی شهری و ۵۴ خانه قرانی در مناطق روستایی استان فعال است.

شعار سال: حجت الاسلام مسعود صفی یاری بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار زنجان، با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، مولود انقلاب اسلامی در ایران است، اظهار کرد: تمامی اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس اسناد سیاست گذاری ۵ ساله و ۱۰ ساله و در راستای اهداف و اصول کلی مدون، انجام می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بر اساس اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی این سازمان دارای شخصیت مستقل و در چارچوب سیاست های مقام معظم رهبری اداره می شود و در بحث اهداف و وظایف با دفتر مقام معظم رهبری هماهنگ است و احیا و اشاعه اندیشه اسلام ،دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.

صفی یاری تاکید کرد: ۲۱۵ مورد حمایت از مراسم و محافل قرآنی در سال گذشته انجام شدو ۶۵۱ فعالیت قرآنی در سال ۹۵ با ۲۰ حضور هزار و ۶۱۷ نفر شرکت کننده انجام شد.

وی افزود: ۱۲ پایگاه قرآنی مصباح الهدی با حضور ۳۵۰ نفر در سال گذشته اجرا شد و بیش از ۴۶ خانه قرآنی شهری و ۵۴ خانه قرانی در مناطق روستایی استان فعال است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به فعالیت ۵۰ نفر در جمعیت بانوان فرهیخته دینی استان زنجان اشاره کردو گفت: اهدافی همچون الگو سازی، نهاد سازی، جریان سازی و کادر سازی از سوی این جمعیت پیگیری می شود.

صفی یاری به فعالیت دبیرستان قرآنی صدرا در زنجان، اشاره کرد و گفت: ضروری است همکاری های لازم در راستای بهسازی این فضای آموزشی در استان انجام پذیرد.

وی افزود: تبلیغ اسلام بصورت برنامه محوری از اصول مهم سازمان تبلیغات اسلامی بوده و اصل ولایت مداری و پرهیز از جناح گرایی سیاسی از دیگر اهداف این سازمان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت ۱۰ انجمن اسلامی به ثبت رسیده در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۳۶ کانون فرهنگی و تبلیغی و ۳۴ موسسه قرآنی و آموزشی تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در استان زنجان فعالیت می کنند.

صفی یاری افزود:۷۰ هزار نفر روز مبلغ در سال گذشته به مناطق مختلف استان اعزام شدند و آموزش اقشار تاثیرگذار از دیگر برنامه های این سازمان است و ۲ هزار و ۵۵۰ نفر از افراد تاثیرگذار تحت پوشش آموزش های تخصصی این سازمان قرار گرفتند.

.

سلیت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 تیر 1396، کد خبر: 4012253، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین