پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: تبلیغات فرهنگی و دینی نیازمند نظارت و سیاست گذاری دقیق در مسیر انجام است.

شعار سال: حجت الاسلام محمد رضایی صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلام با فعال شدنن دستگاه های مختلف فرهنگی و مذهبی به دلیل ایجاد یک هماهنگی در جهت برگزاری مراسم ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی و مذهبی مختلف اگر به درستی تبلیغ نشود به طور حتم جواب درستی نخواهد داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: اگر در تبلیغات هماهنگی و نظارت وجود نداشته باشد مشکلاتی ایجاد می شود اما اگر تبلیغات فرهنگی و مذهبی با هماهنگی انجام شود پاسخ مثبت داده می شود.

حجت الاسلام رضایی افزود: انقلاب اسلامی متعلق به تمامی افراد است در این میان ممکن است که برخی انتقاد داشته باشند اما تا زمانیکه در مقابل انقلاب نه ایستادن متعلق به انقلاب هستند اما اگر ایستادگی کنند، دشمن هستند.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی نهاد سیاسی نیست و متعلق به انقلاب است و هیچکس نمی تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: شورای هماهنگی به دور از مسائل سیاسی و جناحی فعالیت های خود را در موضوع برگزاری مراسم ها انجام می دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: 4047210:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین