پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
وزیر اطلاعات گفت: روز گذشته با اقدامی به‌موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آنها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

شعار سال: حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر امروز (دوشنبه پنجم تیر) با بیان اینکه همه چیز در اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته، امکان اقدامات تروریستی برای سازمان‌ها و گروهک‌های تروریستی در حد بسیار بالایی به حداقل رسیده است.

وی اظهار داشت: خدمت سربازان گمنام امام زمان(عج) به مردم کشورمان اختصاص به عید و غیرعید ندارد و ما دوست داریم هر روز برای مردم و کشور ما عید باشد، همراه با شادمانی، آرامش و امنیت.

وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری برای حرکت رو به جلوی کشور در جهت شکوفایی و بالندگی افزود: وظیفه‌ای که در این زمینه به‌عهده سربازان گمنام امام زمان(عج) نهاده شده است به‌یاری خدا و عنایات اهل بیت(ع) ان‌شاءالله برای مردم محقق شود و بتوانیم در ادای وظیفه شرمنده مردم نباشیم.

علوی تصریح کرد: در اقدامات اخیر صورت‌گرفته، عمده گروهک‌های تروریستی ضربه خوردند و روز گذشته با اقدامی به‌موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آنها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 تیر 96، کد مطلب: 1447167:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
0
برای ضربه زدن ممنون. اما چطور این انبار تشکیل شد که دوستان واجا نفهمیدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین