پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
سرپرست حفاظت محیط زیست بجستان از افزایش احداث آبگیرها و آبشخورها در مناطق حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

شعار سال: علیرضا کیانی گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش دمای هوا تعداد دو باب حوض انبار و آبشخور در مسیرهای گذر و تردد حیات وحش احداث شد.

وی با اشاره به اینکه بدین ترتیب تعداد آبگیرها و آبشخورهای احداث شده در کل مناطق به بیش از 20 باب رسید ادامه داد: وجود آبگیرها در منطقه سبب می‌شود تا از پراکندگی گونه‌های جانوری در منطقه جلوگیری شود. آنها در طول روزهای گرم در گله‌های مختلف برای نوشیدن آب راهی این آبشخورها و چشمه‌ها می‌شوند که این خود حیات و پایداری گونه‌های جانوری را در منطقه تداوم بخشیده است.

کیانی در پایان گفت: ساخت آبشخور و نیز آبرسانی به موقع به آبگیرها از جمله اولویت‌های اجرایی این واحد است همچنان که درختان کهنسال مناطق که از منابع آبی دور هستند در طول فصل گرما یکی دو مرحله توسط تانکر آبیاری می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 تیر 1396، کد مطلب: 13960407000614:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین