پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
قالیباف گفت: مسئولان، در همه قوا و هر بخشی که خدمت می‌کنند، وظایفی دارند و باید به تعهدات خویش در قبال مردم عمل کنند و پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

شعار سال: محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در کانال تلگرامی اش نوشت: همان‌قدر که اهانت به آقای رئیس‌جمهور در روز قدس اسباب تاسف و قطعا محکوم است، تلاش برای ساکت کردنن صدای منتقدان هم نادرست است. کسانی که آن تخریب و این نقد را مانند هم می‌دانند، در واقع به دنبال «ساکت کردن همه مخالفان» هستند؛ آنان که همیشه دم از «تساهل»، «زنده باد مخالف من»، «آزادی بیان» و «تحمل نقد» می‌زنند ولی در عمل، با فشار رسانه‌ای، ساکت کردن منتقدان را در دستور کار دارند.

حل مسائل اصلی در کشور ما مانند وضعیت بیکاری و معیشتی و دیگر معضلات اقتصادی و اجتماعی، «متن» و «اصل» خواستِ مردم و رهبر انقلاب است. پرداختن به «حاشیه»‌ها، برای مسوولانی که به دنبال فرار از پاسخگویی هستند فرصت طفره رفتن و فرافکنی را مهیا می کند.

برای تحقق مطالبات مردمی، باید نقد را به گونه‌ای و از تریبون‌هایی مطرح کرد که امکان «حاشیه‌پردازی» و فرار از پاسخگویی فراهم نشود و از سوی دیگر باید بدون توجه به مظلوم‌نمایی و فرافکنی آن عده از مسوولان، مطالبه‌گری را به جد دنبال کرد.

مسئولان، در همه قوا و هر بخشی که خدمت می‌کنند، وظایفی دارند و باید به تعهدات خویش در قبال مردم عمل کنند و پاسخگوی اعتماد مردم باشند. دیوار «هوچی‌گری» کشیدن بین مطالبات مردمی و وظایف مسئولان، اقدام ناصوابی است و دودش به چشم ملت مظلوم خواهد رفت.

مردم ما باهوش‌تر از آن هستند که در بازی رسانه‌های هوچی‌گر، اصل خواسته‌های خود و وعده‌های مسئولان را از یاد ببرند؛ این انقلاب با پشتوانه مردمی خود، به پیش خواهد رفت و راه امام همچنان ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک، تاریخ انتشار: 8 تیر 1396، کد مطلب: ۷۰۷۶۳۲:www. tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
جالبه که در دولت آقای احمدی نژاد، توهین به رئیس جمهور جرم نبود. فقط در دولت جدید جرمه.
جالبه که توهین به رئیس جمهور در دولت روحانی جرمه اما خاموش کردن صدای مخالفان ، یک ضرورته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین