پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس از سفر وزیر نیرو به شهرستان میناب برای بررسی راه های احیای دشت بحران زده میناب و جلوگیری از پیش روی فرونشست های زمین خبر داد.

شعار سال: حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر با اشاره به اینکه رسیدگی به بحران دشت میناب را به صورت جد ی با وزارت نیرو پیگیری می کند، بیان داشت: فروچاله های دشت میناب، زندگی مردم بیش از ۳۰ روستای این شهرستان را به صورت جدی تهدید می کند و در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته ام تا بتوان این مسئله را با ایجاد راهکار مناسب برای همیشه پایان دهم.

ذوالقدر گفت: پیش از این هم مسئولان زیادی برای بازدید از دشت میناب به این شهرستان آمده اند اما تا کنون به مطالبه جدی مردم این شهرستان و روستاها توجه درستی نشده است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به شهرستان میناب عنوان داشت: در این سفر بعد از بازدید از دشت میناب و شنیدن مطالبات مردم و همچنین پیگیری های به جد این مسئول پرونده بحران دشت میناب به شورای عالی آب راه یافت تا برای نجات دشت میناب تصمیم گیری شود.

ذوالقدر گفت: بعد از رایزنی با اعضای کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی و همچنین شخص وزیر نیرو مقرر شد که وزیر برای بازدید از دشت میناب و تلاش برای احیای مجدد این دشت به این شهرستان سفر کند.

نماینده مردم شرق هرمزگان بیان داشت: طبق زمان بندی سفر وزیر نیرو که پیش از این به ایام ماه مبارک رمضان بر خورد داشت ،به بعد از این ماه مبارک موکول شد تا بتواند علاوه بر حضور با مردم این شهرستان هم دیدار داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 تیر 96، کد مطلب: 4017166:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین