پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
معاون شهردار تهران از دستاوردهای 12 ساله پروژه های عمرانی پایتخت گفت: تحقق 90درصدی زیرساخت های پنجگانه عمرانی شهر تهران احداث شبکه بزرگراهی پایتخت منطبق با طرح های توسعه شهری پایتخت انتقاد ازعملکرد شهرداری در احداث شبکه بزرگراهی، پل ها و تقاطع های غیرهمسطح موضوعی است که منتقدان برای زیر سوال بردن خدمات 12ساله شهردار تهران مطرح می کنند.

شعار سال: علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در گفت و گوی اختصاصی با 137آنلاین در پاسخ به این ادعاها گفت: طرح جامع و تفصیلی تهران درباره شبکه بزرگراهی کمتر از 600 کیلومتر را شامل می شده که طی 12 سال گذشته حدود 560 کیلومتر آن محقق شده است و با افتتاح بزرگراه شهید حکیم شاخه غربی به بیش از 570کیلومتر می رسد که بااین روند بخش عمده شبکه بزرگراهی پایتخت براساس طرح های توسعه ای شهری محقق می شود.

در ادامه این روند تعدادی از پروژه ها از جمله بزرگراه شهید شوشتری به طول 16 کیلومتر، بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول پنج کیلومتر و بزرگراه یادگار امام شاخه غربی و جنوبی به طول پنج کیلومتر نیز در دست احداث است.

در حال حاضر بیش از 95 درصد شبکه بزرگراهی شهر تهران تکمیل شده است.

با تکمیل پروژه های تونل ضربعلی زاده، آرش -اسفندیار و شهدای غزه 100 درصد تونل های طرح جامع و تفصیلی نیز محقق می شود.

در ساخت تقاطع های غیرهمسطح نیز طی12سال گذشته از 150دستگاه تقاطع در سال 84 با رشد 120درصدی به 350دستگاه رسیده است.

از میزان 550 کیلومتر شبکه جمع آوری آب های سطحی نیز با پیشرفت 90درصدی تاکنون 500 کیلومتر تکمیل و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

می توان گفت شهرداری تهران در ارزیابی پنج شاخص اصلی زیرساخت های عمرانی از جمله شبکه بزرگراهی، شبکه جمع آوری آب های سطحی، پل ها و تقاطع های غیرهمسطح، مقاوم سازی پل ها و بهسازی لرزه ای آنها و نیز تونل های ماشین رو با پیشرفت 90 درصدی را در کارنامه خود دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سرویس اجتماعی فردا، تاریخ انتشار 13 تیر 96، کد مطلب: 692397:www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین