پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گناباد گفت: سال گذشته برای طرح های صنعتی گناباد توانستیم ۱۶ میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم.

شعار سال:  هادی ایزدی به مناسبت روز صنعت و معدن اظهار کرد: در سال ۹۵ سرمایه گذاری بیش از ۳۰ میلیارد تومانی با اشتغال مستقیم ۲۳۵ نفر در گناباد صورت گرفت که نسبت به سال ۹۴ از نظر سرمایه رشد ۷۱ درصدی و از نظر اشتغال رشد۳۵ درصدی داشته ایم.

وی افزود: سال گذشته در حوزه جذب تسهیلات رونق تولید رتبه چهارم خراسان رضوی را کسب کردیم و ۱۶ طرح و واحد صنعتی گناباد نیز توانسته اند ۱۶ میلیارد تومان اعتبار جذب کنند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای بزرگترین طرح اشتغال زایی گناباد که احداث کارخانه کاشی و سرامیک با ظرفیت اشتغال ۳۵۰ نفر می باشد در حال جذب اعتبار هستیم که اقدامات خوبی در خصوص این پروژه صورت گرفته است.

ایزدی تصریح کرد:در ۱۰ ماه گذشته توانستیم هفت هزار ۶۹۸ تن کالا به ارزش چهار هزار و۶۴۵ دلار به خارج از کشور صادر کنیم.

وی ادامه داد: برنامه عملیاتی و تدوین اولویت های سرمایه گذاری گناباد تهیه شده و امروز همه زمینه ها جهت سرمایه گذاری در شهرستان آماده شده است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گناباد بیان کرد: در حال حاضر کمبود نقدینگی و فرسوده بودن دستگاه ها یکی از مشکلات جدی حوزه صنعت شهرستان گناباد است که نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش و کم بهره برای رفع آنها داریم.

ایزدی گفت: اولویت اداره صنعت،معدن و تجارت گناباد اتمام طرح های نیمه تمام شهرستان و جذب سرمایه گذار در حوزه معدنی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب: 4020979: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین