پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
رهبران دنیا در اجلاس گروه ۲۰ در پیش‌نویس اعلامیه این اجلاس که به رویت خبرگزاری فرانسه رسید به موضع متفاوت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مورد تغییرات آب و هوایی اشاره کردند.
شعارسال: در این پیش‌نویس تاکید شده که توافق آب و هوایی ۲۰۱۵ پاریس "برگشت‌ناپذیر" بوده و تایید کرده که کشورهای دیگر گروه ۲۰ به این توافق پایبند هستند. البته در این پیش‌نویس به تصمیم واشنگتن برای خروج از توافق اشاره شده است.

پیش از اجلاس مهمترین نگرانی در بین متحدان غربی امکان متقاعد کردن اعضای گروه ۲۰ برای پایبندی به توافق پاریس و توجه به هشدارهای جهانی بود.

ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا اعلام کرد که رهبران دنیا تلاشهای خود برای متقاعد ساختن ترامپ و پیوستن دوباره وی به این توافق را افزایش خواهند داد.

نخست‌وزیر بریتانیا به بی بی سی گفت: معتقدم پیام کلی که از این نشست به رئیس‌جمهور ترامپ انتقال داده خواهد شد اهمیت بازگشت آمریکا به این توافق بوده و امیدوارم قادر به همکاری با یکدیگر برای عملی کردن این موضوع باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جهان نیوز، تاریخ انتشار: 17 تیر 1396، کدخبر: 531937، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین