پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
‌فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دپو سلاح‌های گروهک جیش‌الظلم در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد و در این عملیات ۳۷ قبضه سلاح و یک توپ ضد هوایی به دست نیروی انتظامی افتاد.

شعارسال: ‌سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی که امروز در استان سیستان و بلوچستان برقرار است روز جمعه نیروهای انتظامی استان یکی از محل‌های دپو سلاح‌های گروهک جیش‌الظلم را در ارتفاعات 1800 متری منطقه کوه سفید شهرستان سراوان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: این محموله که در پی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده با استفاده از نیروهای نفوذی نیروی انتظامی استان در گروهک جیش‌الظلم کشف شده شامل 35 قبضه سلاح جنگی کلاش، توپ ضد هوایی 4.5 میلیمتر با برد 7 کیلومتر به همراه ده‌ها فشنگ و دو قبضه سلاح سنگین SPG9 و مقادیر زیادی مهمات است.

وی گفت: خوشبختانه امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان روی اشرار و گروه‌های معاند منطقه بسیار مطلوب است و همه فعالیت‌‌های مخل امنیت منطقه در رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی قرار دارد. این سلاح‌های کشف شده که قرار بود علیه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان استفاده شود با عملیات مقتدرانه فرزندان این مرز و بوم در نیروهای انتظامی کشف شد و بی‌شک با اشراف اطلاعاتی موجود روند موفقیت‌ها همچنان ادامه دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 17تیر1396، کدخبر: 547697: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین