پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
احمد نجاتیان مدیر کل ارتقای سلامت، خدمات بالینی و پرستاری کشور گفت: دولت دوازدهم باید دوره‌ پایدارسازی پرستاری باشد.

شعار سال: احمد نجاتیان ظهر چهارشنبه در نشست مدیران پرستاری که در سالن همایش هتل باباطاهر همدان و با حضور مدیر کل و معاون دفتر ارتقا سلامت، خدمات بالینی و پرستاری، معاون آموزشی و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه، مدیران پرستاری و جمعی از مسئولان برگزار شد، با اشاره به سخنان رئیس جهور در جشنواره عمران سلامت مبنی بر اینکه طرح تحول زنده است و باید ادامه پیدا کند، گفت: تمام افرادی که در اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم نقش داشته‌اند، باید با نیروی بیشتری کار خود را در دولت دوازدهم ادامه دهند.

وی ادامه داد: امیدواریم این فرهنگ در جامعه‌ ما جا بیفتد که مردم قدر ماندگاری افراد باتجربه را بدانند.

نجاتیان طرح تحول نظام سلامت را یکی از مهم‌ترین نقاط قوت دولت یازدهم برشمرد و گفت: امروز از شما به عنوان مدیران پرستاری، بیش از گذشته انتظار می‌رود که در توانمندسازی دانشجویان، ارائه آموزش‌ها، نظارت و فعالیت در حوزه Home Care فعالیت داشته باشید و دولت دوازدهم باید دوره‌ پایدارسازی پرستاری باشد.

مدیر کل ارتقاء سلامت، خدمات بالینی و پرستاری کشور نشست‌های این چنینی را حائز اهمیت دانست و گفت: تبادل تجربه بین پرستاران، بسیار ضروری و مهم است.

وی با اشاره به اینکه فضای رسانه‌ای برای Home Care ایجاد شده است، عنوان کرد: Home Care به یک سطح برجسته در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبدیل شده است.

نجاتیان از تصویب تعرفه‌های Home Care اظهار خشنودی کرد و ادامه داد: تعرفه Home Care با پیگیری وزیر بهداشت و معاون پرستاری و دیگر مسئولان به رسمیت شناخته شده است.

مدیر کل ارتقاء سلامت، خدمات بالینی و پرستاری کشور از تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب برای پرستاران و تدوین فرم‌های نظارت بر Home Care خبر داد و بیان کرد: نظارت باید بر مراکز مجاز و غیرمجاز صورت پذیرد و دخالت در امور پزشکی باید با دقت و جدیت کنترل شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4029063:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین