پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخشی از مطالبات پرستاران بعد از تعطیلات عید نوروز پرداخت می‌شود.

شعار سال: سعید نمکی صبح امروز با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) ضمن عیادت از بیماران بستری شده در اورژانس، چند بخش جدید این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس (۳۰ تخت)، آی سی یو(۱۲ تخت)، سی سی یو(پنج تخت) را با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

وی در حاشیهمراسم افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش آنژیوگرافی افتتاح شده در الیگودرز یکی از مجهزترین بخش‌ها در منطقه غرب کشور است.

نمکی اضافه کرد: در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) الیگودرز در زمینه تجهیز بخش‌های اورژانس، مراقبت‌های ویژه و هتلینگ اقدامات ارزشمندی انجام شده است که جای تقدیر دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ماندگاری نیروهای متخصص را یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت در استان‌ها عنوان کرد وبا بیان اینکه سه حرکت را در راستای استمرار طرح تحول سلامت خواهیم داشت، افزود: این حرکات شامل تجهیز زیرساخت‌ها براساس نیازها و جمعیت منطقه، رسیدگی به بیماران خاص و کاهش پرداختی‌ها از طرف مردم است.

نمکی با بیان اینکه بخشی از مطالبات پرستاران تا قبل از پایان سال پرداخت شد، گفت: بخش دیگری از این مطالبات بعد از تعطیلات عید نوروزپرداخت خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 9 فروردین 98، کد مطلب: 370204: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین