پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۷ برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد.

شعارسال: یکی از مهمترین مطالبات پرستاران ، اجرای قانون  تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است که به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس می‌خواهند اجرایی شدن این مطالبه را در دستور کار قرار دهند.

از قرار معلوم، در روزهای گذشته اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۷ برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شده‌ و به کمیسیون تلفیق ارائه شده‌است.

جمعی از پرستاران گفتند: امیدوارم این پیشنهاد کمیسیون درمان، در بودجه سال آینده گنجانده شود و از ابتدای سال بعد شاهد اجرایی شدن قانونی باشیم که ده سال است به بهانه کمبود بودجه به محاق فراموشی سپرده شده‌است.

به گفته پرستاران، اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری می‌تواند از تبعیض نهادینه در ساختار وزارت بهداشت بکاهد و کمی وضعیت معیشتی پرستاران را ارتقا بخشد.

در حال حاضر پرستاران منتظر تصویب بودجه اختصاصی در کمیسیون تلفیق مجلس هستند.

گفتنی‌ست وزارت بهداشت به دلیل کمبود منابع و عدم وجود زیرساخت‌ها تاکنون از اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری شانه خالی کرده است.

 شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 13 دی 96، کد خبر:578075 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین