پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
دبیرکل خانه پرستار، با اشاره به طولانی شدن مدت زمان پرداخت مطالبات کارانه پرستاران، گفت: انتظار از جامعه پرستاری باید دو طرفه باشد.

شعارسال:دبیرکل خانه پرستار، با اشاره به طولانی شدن مدت زمان پرداخت مطالبات کارانه پرستاران، گفت: انتظار از جامعه پرستاری باید دو طرفه باشد.

محمد شریفی مقدم اظهارداشت: وزیر بهداشت در مراسم روز پرستار وعده داد معوقات پرستاری تا شهریور ۹۶ پایان امسال پرداخت می شود، در حالی که مطالبات کارانه پرستاران به ۱۰ تا ۱۱ ماه می رسد.

وی با اشاره به سختی کار پرستاری و تحمل فشارهای روحی و روانی در فضای کار، تاکید کرد: پرستاران در شرایط طاقت فرسای محیط کار، همواره در صف اول خدمت به مردم و بیماران قرار دارند و همین مسئله باعث شده به صورت غیر معمول توسط برخی بیماران و همراهان آنها مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار گیرند.

شریفی مقدم به ۱۵ مورد ضرب و شتم پرستاران در سه ماه گذشته اشاره کرد و افزود: جامعه پرستاری انتظار دارد، انتظارات مسئولین امر از آنها، دو طرفه باشد و تنها این نباشد که فقط دستورالعملی صادر شود.

دبیرکل خانه پرستار توضیح داد: وقتی ما انتظار کار از جانب پرستاری را داریم، در عین حال باید پیگیر حل مشکلات پرستاران باشیم. این منطقی نیست که بگوییم هر وقت بیمه ها مطالبات را دادند، ما هم مطالبات پرستاری را پرداخت می کنیم. در واقع، طرح این قبیل صحبت ها، فرار از پاسخگویی است.

شریفی مقدم با عنوان این مطلب که مردم در تعطیلات نوروزی به سفر و گردش می روند و پرستاران دور از خانواده در خدمت بیماران هستند، افزود: وقتی مطالبات پرستاران پرداخت نشود، با چه انگیزه و روحیه ای می توانند در محل کار حاضر شوند.

وی گفت: دولتی که سلامت را جزو شعارهای اصلی خودش قرار داده، نباید اجازه بدهد در حق پرستاران جفا شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار12اسفند96، کدخبر: 4241725 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
یعنی ببین اینا چقدر بودجه کم دارن که پول کارکنایه خودشونو نمی تونن بدن درحالی که جامعه پزشکیه ما مخصوصا خصوصی ها از مرفه ترین قشر های این جامعه هستند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین