پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه آبزی پروری از فعالیت ۸۳ واحد در خوشه قزل‌آلای آمل خبر داد.

شعار سال: سید مصطفی موسوی اظهار داشت: خوشه صنعتی به‌عنوان یک عامل درون‌زا و عموماً بر اساس قابلیت‌ها و توانایی‌های داخلی، نقش مهم در اقتصاد مقاومتی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان در دارا بودن نیروی متخصص و کارآمد در حوزه آبزی‌پروری گفت: در حال حاضر بیش از ۸۳ بنگاه در خوشه قزل‌آلای آمل فعالیت می‌کنند.

سید مصطفی موسوی افزود: با توجه به موقعیت اقلیمی استان، تقویت خوشه قزل‌آلا یکی از اولویت‌ها و ظرفیت مهم مازندران بوده که با توجه به بکارگیری نیرو، ظرفیت بالایی در افزایش تولید، توسعه اشتغال و افزایش سرمایه در استان دارد.

وی تصریح کرد: در راستای اهداف مشترک اعضای خوشه، اقداماتی شامل بکارگیری لامپ UV باهدف کاهش ذرات معلق در آب برگشتی واحدها در واحدهای منتخب خوشه، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با پرورش و عرضه ماهی، ایجاد شبکه خریدوفروش در سطح خوشه، چاپ کاتالوگ و برنامه‌ریزی برای تقویت تأمین بچه ماهی و احداث آزمایشگاه تخصصی در منطقه گزنک آملانجام‌شده است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: توسعه خوشه‌های صنعتی می‌تواند گامی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهگشای تولید مولد و رقابت‌پذیری در استان و کشور باشد.

موسوی با اشاره به نقش محوری و بارز خوشه‌های صنعتی بیان کرد: استفاده مناسب از ظرفیت خوشه‌های صنعتی می‌تواند عامل پیوند صنایع مکمل و تبدیلی باارزش افزوده بالا باشد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4029044:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین