پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: طرح های پرورش ماهی در قفس و توسعه آبزی پروری از برنامه های اقتصاد مقاومتی شیلات ایران مورد حمایت و تاکید وزیر جهاد کشاورزی است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، حسن صالحی در گردهمایی سراسری دومین نشست شورای مدیران شیلات سراسر کشور با اشاره به این که طرح های پرورش ماهی در قفس و توسعه آبزی پروری از برنامه های اقتصاد مقاومتی شیلات ایران مورد حمایت و تاکید وزیر جهاد کشاورزی است، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها باید در افق برنامه ششم به ۲۰۰ هزار تن ماهی از طریق آبزی‌پروری در دریا برسیم.
معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: برنامه توسعه شیلات در شورای برنامه ریزی و شورای اقتصاد مقاومتی استان ها نیز باید مورد تصویب قرار گیرد.
وی با اشاره به این که سال گذشته ۱,۰۷ میلیون تن انواع آبزیان در کشور تولید شد، تصریح کرد: سرانه مصرف آبزیان در کشور هم اکنون ۱۰.۶ کیلوگرم است و این سرانه باید افزایش یابد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از ابلاغ آئین نامه پرورش ماهی در قفس از سوی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: سازمان شیلات ایران موظف است حداکثر ظرف مدت سه ماه شیوه نامه نظارت عالیه بر نحوه و فرآیند صدور مجوزهای تفویض شده خود به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را تدوین و برای اجرا ابلاغ کند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و واحدهای استانی آن موظف اند در خصوص صدور پرورانه تاسیس و پروانه بهره برداری برای متقاضیان صرفا بر اساس شیوه نامه نظارت عالیه پرورش ماهی در قفس ابلاغیه از سوی سازمان شیلات عمل کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایانا ، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 45780:www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین