پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
استاندار هرمزگان گفت: از رویکردهای مهم ما در هرمزگان توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس در این استان است و فعالان این عرصه را مورد حمایت قرار خواهیم داد.

شعار سال: فریدون همتی بعد از ظهر امروز پس از بازدید از مزرعه پرورش ماهی در قفس در جزیره قشم، اظهار داشت: در این مزرعه تلاش بسیار خوب و موفقی صورت گرفته و چرخه و زنجیره کامل پرورش ماهی در قفس از جمله تخم‌ریزی، تولید بچه‌ماهی، تکثیر و تولید انبوه شکل گرفته است.

وی ادامه داد: استعداد و ظرفیت و بیکرانی در خلیج فارس و دریای عمان برای فعالیت‌های دریامحور وجود دارد که این مزرعه پرورش ماهی در قفس نمونه خوبی است که تمامی ابزار و امکانات آن تکمیل شده و دانش و تکنولوژی در این بخش را باید توسعه دهیم.

استاندار هرمزگان افزود: باید شرایط بهره‌گیری از ظرفیت‌های دریا را برای مردم و به خصوص نسل جوان فراهم کنیم و حمایت کامل را از این بخش انجام دهیم.

همتی با بیان اینکه از طریق پرورش ماهی در قفس می‌توانیم ضمن تامین مصرف داخلی، صادرات آبزیان داشته باشیم، تصریح کرد: از رویکردهای مهم ما در هرمزگان توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس در این استان است و فعالان این عرصه را مورد حمایت قرار خواهیم داد تا به سطح مطلوبی از تولید ماهی در قفس برسیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 1549905:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین