پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
استاندار قزوین بر ضرورت فرهنگ‌سازی افزایش سرانه مصرف آبزیان در استان باهدف ارتقاء ضریب امنیت سلامتی در جامعه تأکید کرد.

شعار سال: فریدون همتی روز گذشته در دومین جلسه ستاد توسعه شیلات استان اظهار کرد: رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی، آموزش‌وپرورش، و بخش سلامت استان با یک برنامه‌ریزی منظم و با همراهی دستگاه‌های اجرایی تبلیغ، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مناسبی را در راستای افزایش سرانه مصرف آبزیان در استان انجام دهند تا در سبد غذایی مردم، گوشت ماهی و سایر آبزیان جایگزین گوشت قرمز شود.

استاندار ادامه داد: با توجه به اینکه سرانه مصرف آبزیان در کشور 10 کیلوگرم است، می‌بایست سرانه مصرف آبزیان در استان از شش و نیم کیلو افزایش یابد و سهم دستگاه‌های اجرایی استان نیز این راستا باید مشخص شود.

رئیس ستاد تقویت شیلات استان خاطرنشان کرد: ظرفیت حوزه شاهرود و زیاران برای پرورش آبزیان مناسب است و ظرف چهار ماه آینده می‌بایست طرح مطالعاتی و مکان‌یابی با بهره‌مندی از مشاوران خبره و شیوه‌های کارشناسی در این حوزه‌ها به اتمام برسد تا بعد از اتمام مطالعات زمینه و بستر مناسب را برای جذب سرمایه‌گذار در این حوزه بااهمیت در استان فراهم‌سازیم.

استاندار قزوین انجام طرح‌های مطالعاتی را برای اجرای تمامی پروژه‌ها در استان ضروری اعلام کرد و افزود: ما باید در اجرای پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات و خدماتی نگاه صادرات محور داشته باشیم تا بازارهای داخلی و خارجی نیز از مزایای مصرف تولیدات باکیفیت بهره‌مند شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب: 965-5790-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین