پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
حسینعلی عبدالحی بعد از ظهر امروز در گردهمایی پرورش دهندگان ماهیان خاویاری در متل بانک ملی بابلسر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان شیلات و فعالان شیلاتی کشور توجه به بخش ماهیان خاویاری و توسعه برنامه‌های لازم برای برندسازی و گسترش محصولات خاویاری کشور است.
شعارسال: وی افزود: ماهیان خاویاری در جایگاه ویژه‌ای برای سازمان شیلات کشور قرار دارد و باید توجه ویژه‌ای در راستای تولید ماهیان خاویاری در کشور صورت گیرد.

معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات با بیان اینکه اقدامات موثری از سوی سازمان شیلات در راستای حمایت از تولیدات خاویاری در کشور صورت گرفته است گفت: مجوز تولید ماهیان خاویاری در کشور به دو برابر افزایش یافته است.

عبدالحی با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته حدود 300 هزار قطعه بچه ماهی از سوی سازمان شیلات به بخش‌های خصوصی واگذار شده است خاطرنشان کرد: مازندران در حوزه تولید و پرورش آبزیان دریایی جزو استان‌های پیشرو کشور بوده و نخستین مجوز تولید ماهیان خاویاری نیز برای این استان صادر شده است.

وی با اشاره به ورود فرانسه به ایران جهت بهره‌برداری از تجربیات، دانش و تکنولوژی این کشور برای توسعه ماهیان خاویاری در ایران گفت: ایران از نظر برخورداری از بازارهای عرضه و تقاضای محصولات آبزی پروری در جایگاه بالایی میان سایر کشورهای جهان قرار دارد و این موضوع نقش به‌سزایی در توسعه بازارهای داخلی دارد.

معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات افزود: برای دستیابی به چشم انداز توسعه محصولات شیلاتی بابد قیمت تمام شده در کشور کاهش یابد و با تحقق این مهم میتوان به موفقیت چشمگیری دست یافت.

عبدالحی تاکید کرد: خاویار ایران به عنوان یک برند جهانی بوده و برای پیشرفت در این حوزه باید چشم اندازمان نیز علاوه بر داخل به خارج و بین الملل باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1334120 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
اگر بشود باید 100 برابر افزایش داد. در این خصوص هم کم بینی وجود دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین