پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
امام جمعه اردبیل ‌ با تسلیت درگذشت آتنا اصلانی گفت: آتنا را فرزند خودم می‌دانم و تا مغز استخوان در سوگ او می‌سوزم و از اینکه استان ما مبتلا به چنین تنزلی شده ‌قلبا و روحا حسرت و تاسف می‌خورم و آن را هشدار بزرگ فرهنگی می‌دانم.

شعارسال: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پیامی درگذشت آتنا اصلانی، دختر خردسال پارس‌آبادی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: آتنا را فرزند خودم می‌دانم و تا مغز استخوان در سوگ او می‌سوزم با خانواده مکرم و داغدار وی و با اهالی معظم پارس‌آباد و هم استانی‌های عزیز در این فاجعه بزرگ انسانی و فرهنگی غمگسارم و از اینکه استان ما مبتلا به چنین تنزلی شده است قلبا و روحا حسرت و تاسف می‌خورم و آن را هشدار بزرگ فرهنگی می‌دانم.

در ادامه این پیام آمده است: پیام آن طفل معصوم و مطالبه آن خلدآشیان مظلوم از همه ما این است که اگر دلتان به من می‌سوزد دست به دست هم بدهید و با آفریدن فرهنگی فاخر و عطوف؛ فضای امن و سالم تربیتی برای نور دیدگانتان بسازید و مجال به ناهنجاری‌های فرهنگی و رشد حیوانات انسان‌نما ندهید تا آتناهای دیگر گرفتار دیو سیرتان نگردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22تیر1396، کدخبر: 1463487: www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین