پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
استاندار بوشهر گفت: راه‌اندازی دهکده گردشگری در نوار ساحلی کنگان - دیر یکی از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که تحقق این مهم افزایش فرصت‌های شغلی در بخش گردشگری را به همراه دارد.

شعارسال: مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان کنگان با تاکید بر تحقق حقوق همه جانبه مردم اظهار داشت: برای احقاق حق مردم حاضر به پرداخت هر گونه هزینه‌ای هستم و صدای مردم را به صورت رسا به مسئولان کشوری منتقل می‌کنم.

وی با اشاره به استقرار صنعت پارس جنوبی در شهرستان کنگان تصریح کرد: هر چند شهرستان کنگان از حضور صنعت در منطقه منتفع شده اما آسیب‌هایی نیز مردم متحمل شده‌اند که تلاش می‌شود این آسیب‌ها کاهش یابد.

استاندار بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان کنگان در انتخابات 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: مردم شهرستان کنگان برای ما عزیز هستند و نقش پررنگ مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت ستودنی است.

سالاری، با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف شهرستان کنگان کارهای بسیاری باید انجام شود، تصریح کرد: نقش مردم و مطالبه‌گری مشروع و قاعده‌مند مردم شهرستان کنگان از طریق سمن‌ها می‌تواند مسئولان را در پیگیری و رفع مشکلات یاری کند.

وی با اشاره به اینکه در دیدار با رئیس جمهور در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان‌های عسلویه و کنگان به عنوان میزبان صنعت منطقه پارس جنوبی تاکید ویژه‌ای شد، گفت: رابطه صنعت با جامعه میزبان نیاز به تعریف دارد که با پیگیری‌های انجام شده بخش صنعت تا 3 درصد هزینه هر پروژه به توسعه جامعه میزبان اختصاص دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون 64 میلیارد تومانی بودجه استانی به شهرستان کنگان اختصاص یافته است، تاکید کرد: راه‌اندازی دهکده گردشگری در نوار ساحلی کنگان - دیر یکی از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که تحقق این مهم افزایش فرصت‌های شغلی در بخش گردشگری در پی دارد.

سالاری از رشد 3 برابری ظرفیت بیمارستان کنگان در سه سال اخیر خبرداد و افزود: با در اختیار گرفتن فضای فیزیکی مجاور بیمارستان کنگان، این مرکز درمانی توسعه کمی و کیفی می‌یابد.

وی، با تاکید بر توجه به تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: فراتر از برنامه‌های عمرانی، توجه به آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموزان اولویت بیشتری دارد که همه مردم باید در امر مهم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به یاری آموزش و پرورش بشتابند چراکه تربیت مطلوب دانش‌آموزان نوید بخش فراروی درخشان استان بوشهر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29تیر1396، کدخبر: 1469652: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین