پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
مدیراجرایی مصلی بیت المقدس و ستاد نمازجمعه اراک گفت: نمایشگاه دستاوردهای ستادهای نماز جمعه استان مرکزی در اراک برگزار شد.

شعار سالوحید سلیم‌آبادی اظهار داشت: نمازجمعه سبب آمرزش گناهان و فرصتی برای محاسبه اعمال است و همچنین آتش بر فرد شرکت کننده در نمازجمعه حرام می‌شود و این نشان از جایگاه مهم و ویژه نمازجمعه در نزد خدا است.

وی افزود: نمازجمعه خاستگاه و پشتوانه نظام انقلاب اسلامی و مرکز پیگیری مطالبات و درخواست منطقی جامعه است بنابراین فرمودند نماز جمعه قلب فرهنگی کشور و هر شهر است بنابراین همه دستگاه‌های فرهنگی نقطه اتصال خود را نمازجمعه قرار دهند و فعالان ستادهای نمازجمعه نیز نسبت به انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

سلیم‌آبادی تصریح کرد: تبیین مسائل اخلاقی، دینی، سیاسی و اعتقادی در نمازجمعه توسط ائمه جماعات امری مهم و ضروری است چراکه تبیین و تشریح مسائل دینی و اعتقادی در نماز جمعه یکی از عوامل حفظ اسلام است.

مدیراجرایی مصلی بیت المقدس و ستاد نمازجمعه اراک با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نمازجمعه شهرهای مختلف استان مرکزی در اراک گفت: در آستانه پنجم مرداد نمایشگاهی در فضای سرباز مصلی اراک در قالب نمایشگاه جامعی از دستاوردهای ستادهای نماز جمعه در اراک برپا شده و ستادهای نماز جمعه از شهرستان‌های مختلف استان مرکزی دستاوردها و اقدامات خود را در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه هر شهر در قالب یک غرفه مستقل دستاوردهای خود را در قالب عکس، فیلم و کلیپ و بروشور عرضه کرده و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در جریان امور و اقدامات قرار می‌گیرند.

سلیم‌آبادی عنوان کرد: این نمایشگاه روز سوم مردادماه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و ائمه جمعه سراسر استان و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی افتتاح شده است.

مدیراجرایی مصلی بیت المقدس و ستاد نمازجمعه اراک با اشاره به تجلیل از فعالان ستادهای نمازجمعه گفت: همچنین در مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد و پنجم مرداد روز بمباران شهر اراک و همچنین روز نماز جمعه که از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی برگزار شد، از فعالان ستاد نمازجمعه اراک و نیز از ستادهای نماز جمعه برتر استان مرکزی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 1475774:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین