پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
مجوز انتشار آگهی استخدام ۲۵۰۰نفره وزارت نفت برای شرکت ملی نفت ایران صادر شده و طی روزهای آتی این آگهی استخدام گسترده در صنعت نفت در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.

شعار سال: اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مجوز انتشار آگهی استخدام 2500نفره وزارت نفت را برای شرکت ملی نفت ایران صادر کرده و قرار است آگهیاستخدام دو هزار و 500 نفر در صنعت نفتهفته جاری در تعدادی از روزنامه‌های کثیر الانتشار و برخی سایت‌های تخصصی حوزه صنعت نفت منتشر شود.

انتشار آگهی استخدام وزارت نفت به‌دنبال انجام ایرادهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور و اخذ مجوز از این سازمان منتشر خواهد شد.
در همین حال «محسن دلاویز» مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت پیش‌ترگفته بود: به‌دنبال تلاش و رایزنی مهندس زنگنه مجوز استخدام دو هزار و 500 نفر در صنعت نفت توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد، از این رو به‎زودی شاهد جذب این تعداد خواهیم بود.
وی عنوان کرده بود: از این دو هزار و 500 نفر بخشی در ارزیابی داخلی از همکاران قراردادی تبدیل وضعیت خواهند شد و بخشی دیگر از طریق آزمون از دانشکده نفت و دیگر دانشگاه‌های معتبر کشور جذب می‌شوند.

مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت تصریح کرده بود: هم‌اکنون در حال تدوین سازوکاری مناسب برای جذب این تعداد هستیم و ان‌شاء‌الله شرایط آن به‎زودی اعلام می‎شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7مرداد 96، کدمطلب:1477889، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین