پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در دیدار مقابل استقلال تهران، تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و امیدوارم با انجام یک بازی خوب و آبرومندانه، با نتیجه به اهواز برگردیم.

شعارسال: هوشنگ لوینیان، در خصوص آمادگی این تیم پیش از بازی با استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بعد از بردی که برابر تراکتورسازی تبریز به دست آوردیم، بازیکنان‌مان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برند. همچنین باتوجه به این‌که بازی برابر تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس از شرایط خاصی برخوردار است و این دیدارها به صورت مستقیم نشان داده می‌شوند و همه نظاره‌گر آن هستند، همین موضوع نیز انگیزه خاصی در بازیکنان تیم‌های دیگر ایجاد می‌کند که ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و چنین حس و حالی در بازیکنان ما برای مصاف با استقلال تهران ایجاد شده است.

وی بیان کرد: طی روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی برای بازی با استقلال تهران داشته‌ایم و باتوجه به شناختی که از بازی این تیم برابر نفت‌آبادان به دست آورده‌ایم، امیدوارم یک بازی خوب و آبرومندانه در تهران انجام دهیم و با نتیجه به اهواز برگردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص رویارویی تیم جوانش با تیم با تجربه و پرمهره استقلال تهران نیز گفت: بسیاری از بازیکنان ما شاید اولین بارشان است که می‌خواهند در آزادی بازی کنند، ضمن این‌که استقلال تهران، یک تیم پرطرفدار و صاحب نام است و همین می‌تواند استرس و فشاری را به بازیکنان جوان ما وارد کند.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان‌مان با انگیزه‌ای که اکنون دارند و تلاشی که در بازی خواهند داشت، بتوانند به راحتی بر فشار و استرس‌شان غلبه کنند. فکر می‌کنم با صحبت‌هایی که آقای ویسی با بازیکنان تیم خواهند داشت، بتوانیم این موضوع را کمرنگ کنیم.

لوینیان خاطرنشان‌کرد: استقلال خوزستان برابر استقلال تهران، تیم دست و پا بسته‌ای نیست و این جوانانی که اکنون در تیم ما هستند، لیاقت داشته‌اند که توانسته‌اند به عضویت استقلال خوزستان در بیایند. برخی بازیکنان ما عضو رده‌های مختلف تیم‌های ملی هستند و امیدوارم بتوانند حقانیت خودشان را ثابت کنند و با یک بازی خوب، آن‌چه در وجودشان است را به نمایش بگذارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 مرداد1396، کدخبر: 965-11081-5: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین