پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي هفت ميليارد ريال توسط ماموران انتظامي شهرستان زنجان خبر داد.

شعار سالسردار علي آزادي اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران انتظامي شهرستان زنجان موفق شدند دو دستگاه اتوبوس را در محورهاي مواصلاتي شهرستان زنجان شناسايي كنند.

وي ابراز کرد: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محورها دو دستگاه اتوبوس را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند که از آن ها انواع البسه قاچاق، لوازم الكتريكي و قطعات كامپيوتر خارجي قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده هفت ميليارد ريال است، عنوان داشت :متهمان دستگير شده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سردار آزادي در پايان تصریح کرد: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و اين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عصر زنجان، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: ۵۴۸۲:www. asrezanjan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین