پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
ایرج موفق ، در خصوص چهارمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان البرز اظهار کرد: امسال چهارمین همایش اعطای گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کننده در استان البرز برگزار شد.
شعارسال: وی با بیان اینکه این همایش برای شانزدهمین بار به صورت ملی در کشور برگزار و در این راستا از ۹ واحد تحت پوشش استان البرز تقدیر به عمل آمده است، افزود: در سطح استان از ۶۷ واحد متقاضی ۳۴ واحد موفق به اخذ گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز رتبه نخست کشف کالاهای قاچاق و بازرسی در این حوزه را از آن خود کرده است.

موفق با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی در ایام تعطیلات نوروزی اجرایی می شود، گفت: این طرح از ۱۵ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فرودین سال ۹۶ ادامه خواهد داشت.

در همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان البرز، ۳۴ شرکت استان موفق به اخذ گواهی نامه با حضور معاون وزیر و رئیس حمایت از مصرف کنندگان کشور شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1395، کدخبر: 3932522 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
چرا خوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین