پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۶۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
وب سایت خبرآنلاین وابسته به اعضای تیم اطلاع رسانی دولت که زیرمجموعه محمد نهاوندیان محسوب می شود و به گواه چپ و راست، عملکرد ضعیفی داشته است، نهاوندیان را "ظریف اقتصادی" نامید. فردی که نجات اقتصاد کشور به تدبیر او وابسته است و همانند ظریف می تواند اقتصاد ایران را بین المللی کند!

شعارسال: فارغ از این تعابیر نامربوط و غیر قابل مقایسه، کافیست واکنش های اقتصاددانان و محافل کارشناسی به احتمال انتخاب نهاوندیان در کسوت وزیر اقتصاد را بررسی کنیم. از آنهایی که علم اقتصاد خوانده اند و آب دیده برنامه ها و نگرش های توسعه ایران هستند، تعدادی به اندازه کمتر از انگشتان یک دست هم پیدا نمیشوند که حامی سپردن نبض اقتصاد کشور به فردی چون نهاوندیان باشند!

آنها می گویند انتخاب نهاوندیان یکی از ضعیف ترین گزینه های ممکن است! فردی که شناخت کافی از رویه ها و ساختارهای اقتصادی کشور نداشته و ایران را به دروازه واردات تجاری تبدیل خواهد کرد.

به راستی چرا مافیای بزرگ رسانه ای با رپرتاژ گسترده خبری میخواهند "گیوه ور نکشیده" کابینه دولت را که به طرز عجیبی در برابر تخریب های چند ساله روحانی توسط دلواپسان و اصولگرایان ساکت بوده و حتی در دوران تبلیغات انتخاباتی حاضر به شکستن سکوت خود نشده بود، وی را مناسب تصدی پست وزارت اقتصاد نشان دهند؟

آیا تجربه نهاوندیان به عنوان چهار سال ریاست دفتر و مسئول تیم اطلاع رسانی دولت که موجب اعتراضات وسیع حامیان روحانی، اصلاح طلبان و حتی مرحوم آیت الله هاشمی شده بود، کافی نیست تا به ضعف عمیق مدیریتی وی و فراتر از آن عدم باور و ایمان او به تفکر تدبیر و امید رئیس جمهور روحانی پی ببریم؟

سوال دیگر اینکه چرا نهاوندیان علی رغم فشارها و توصیه های مراجع نظارتی و امنیتی کشور حاضر به ابطال گرین کارت خود نشده است و بهانه ای بزرگ و پیچیده برای تخریب روحانی و دولت توسط مخالفان و دلواپسان را موجب شده است؟

آیا مجلس حاضر است به فردی که اقتصاددانان به شدت مخالف سپردن اقتصاد کشور به وی هستند، حاضر به حمایت از دولت و رئیس جمهور روحانی نیست و حتی از طرف حاکمیت هم نگاه مثبتی به وی وجود ندارد، رای اعتماد دهد؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی تیک، تاریخ انتشار: 14مرداد1396، کدخبر: 177463: www.tik.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد دهنوی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام اقا دمتون گرم حرف دل مارو زدین ما هر چی توی سایت خبرانلاین داد میزنیم هوار میزنیم چاپ نمیکنه نظراتتمون بخدا همه امون نگرانیم نگران حضور نهاوندیانیم واقعا اگه معرفی شه من کلا امیدمو از دست میدم و نسبت به اقای دکتر روحانی بدبین میشم اقای دکتر روحانی تورو خدا نکن این کارو . اخه مگه دکتر طیب نیا چیش بود؟ به جای تعویض سیف طیب نیارو قربانی میکنید؟ تورو خدا شما صدای حامیان دکتر روحانی باشید و صدای مارو بهشون برسانید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
واقعا نهاوندیان خود را منجی اقتصاد ایران فرض کرده؟ بحث افزایش قیمت دلار و چراغ سبز به اتاق بازرگانی چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین