پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
سایت startup graveyard به شما استارت آپ ها شکست خورده را معرفی می کند.

شعار سال: اگر به سایت http://startupgraveyard.ioسر بزنید لیستی از استارت آپ هایی را خواهید یافت که بنا به دلایلی شکست خورده اند و این سایت درصدد است آنها را به شما معرفی کند.

اگر قصد راه اندازی استارت آپ در حوزه های مختلف را دارید بهتر است قبل آن این سایت را حتما ببینید، ویژگی مهمی که این سایت دارد بازگو کردن علت شکست استارت آپ ها است و شما می توانید با مراجعه به و بررسی حوزه مورد علاقه تان از شکست دوباره جلوگیری کنید.

در توضیح ابتدایی این سایت آمده است: " این سایت یک منبع برای کارآفرینان برای جلوگیری از اشتباهات و راه اندازی استارت آپ شکست خورده است، ما امیدواریم بتوانیم در ایجاد شفافیت و بهبود اطلاعات در این سایت به شما کمک کنیم".

شما با ورود به این سایت می توانید استارت آپ ها شکست خورده در حوزه های تبلیغات، تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل، اقتصاد، سخت افزار، نرم افزار، موسیقی و اجتماعی را ببینید.

عکس های زیر مربوط به معرفی این سایت است.





سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 25 اردیبهشت 96 کد مطلب: 6088717:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین