پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به آغاز ثبت نام کارآفرینان برتر استان اشاره کرد و گفت: جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در استان لرستان برگزار می‌شود.

شعار سالعلی آشتاب با اشاره به برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان لرستان اظهار داشت: ثبت نام دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر لرستان از یازدهم شهریور ماه آغاز شده است و تا 11 مهر ماه 96 ادامه دارد.

وی کارآفرینان را پیشگامان نوآوری و تحول دانست و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه فرهنگ کار، تقویت کار آفرینی و معرفی الگوهای موفق به جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: هر ساله با برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر نه تا 10 کارآفرین برتر انتخاب می‌شود امسال نیز این جشنواره برگزار و از کارآفرینان برتر تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: امسال پس از تکمیل مراحل ثبت نام داوری‌های علمی انجام و نه یا 10 کارآفرین برتر انتخاب می‌شود که این کارآفرینان برتر به جشنواره ملی نیز معرفی می‌شوند.

آشتاب گفت: استان لرستان هر ساله در این جشنواره کارآفرین ملی داشته است به طوری که سال گذشته دو نفر از کارآفرینان ملی لرستانی بودند امسال نیز امیدواریم کارآفرینانی در سطح ملی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: افراد و شرکت‌هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می‌دانند تا روز سه شبه 11 مهر ماه 96 می‌توانند به سایتkarafarinanebartar.ir مراجعه و فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کد مطلب: 1523619 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین