پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
رییس مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) مشکین دشت فردیس گفت: این مرکز به عنوان مرکز برتر در حوزه آموزش کارآفرینی کشوری معرفی شده است.

شعار سال: عبدالله مخبر دزفولی روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) مشکین دشت فردیس افزود: حدود هفت سال در مسیر تربیت دانشجویان نسل سوم حرکت کردیم و این مرکز به عنوان دانشگاه کارآفرین در کشور مورد توجه واقع شده است.
وی ادامه داد: طی دو سال گذشته لوح برتر مرکز آموزش کارآفرینی علمی کاربردی استان را دریافت کردیم.
وی اظهار داشت: در بخش کارآفرینی اقدامات خوبی انجام شده است اکثریت دانش آموختگان این مرکز اشتغال بکار دارند.
رییس مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) مشکین دشت فردیس گفت: طی هدف گذاری انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بهره برداران پیشرو که مدت چهار سال که تورهای آموزشی را با مشارکت بخش خصوصی برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.
مخبر افزود: این مرکز مرزعه کشاورزی را در اختیار آنها قرار می دهد و روی بذرها و رقم های مختلف کار می کنند.
وی ادامه داد: کشاورزان با عملکرد این ارقام و بذرها با وضعیت آب و هوایی و اقلیم هر منطقه انتخاب می کنند این تورها بهبود فضای کسب و کار در بخش کشاورزی را دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه در حوزه بهره برداران پیشرو تلاش های خوبی صورت گرفته است ، گفت: پیش از این سرانه آموزش برای بهره برداران کشاورزی در هر 25 دقیقه بود که سال گذشته به 110 دقیقه افزایش یافت.
وی اظهار داشت: برای آموزش های بین المللی در بخش کشاورزی ،سایتی را تجهیز کردیم که اسکان مهمان های خارجی و استادان را فراهم کند .
مخبر بیان کرد: دوره توریسم روستایی در این مرکز برگزار و از بعضی روستاهای این استان بازدید کردند که خیلی مورد استقبال آنها قرار گرفت و دوره دیگر روش تکنیک ها و روش های صادرات محصولات کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی برگزار شد.
وی افزود: این مرکز شش گروه آموزشی را در بخش علوم دامی،آب و خاک،مدیریت و بهره برداری هدایت می کندو 32 رشته در بخش کشاورزی این مرکز به تربیت دانشجویان در مقطع تکنسین و کارشناس می پردازد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 25 بهمن 96، کد مطلب: 82832205: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
اگه هر دانشگاه میتونست برای دانشجویان خودش کار افرینی کنه هیچ مشکل اشتغالی نداشتیم لی هیات های علمی به فکر اشتغال نیستن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین