پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: توسعه کارآفرینی یکی از اولویت‌های استان است که در این راستا برنامه جامع نقش مهمی در تحقق آن دارد.

شعار سال: حسن نوری با اشاره به برنامه جامع کارآفرینی اظهار کرد: با توجه به اینکه هدف‌گذاری در حوزه کارآفرینی از مشکلات این حوزه است ازاین‌رو تدوین طرح جامع کارآفرینی برای بهبود این شرایط از حدود یک سال و نیم پیش در دستور کار قرار گرفت.

نوری افزود: این طرح اکنون به‌صورت برنامه‌ای پنج‌ساله طی برنامه ششم توسعه در حال اجرا است که رونمایی از آن نیز در عالی‌ترین سطح انجام گرفت.

وی با تأکید بر این‌که این برنامه توسط خراسان شمالی تدوین شد و بسیاری از استان‌های کشور در حال اجرای آن هستند گفت: علی‌رغم اینکه جویندگان و علاقه‌مندان بسیاری در استان وجود دارد اما افراد باانگیزه‌ای که آموزش‌های ویژه برای ورود به بازار دیده باشند کم داریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اضافه کرد: شاید اکنون افرادی وجود داشته باشند که به‌صورت جزیره‌ای در حال فعالیت و تولید هستند اما در طرح جامع کارآفرینی تمامی حلقه‌های موجود دیده‌شده و آموزش، توانمندسازی، ایجاد انگیزه، مربی‌گری و تطبیق آن‌ها با دانشگاه و بازار موردتوجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بحث کارآفرینی در بودجه سازمان برنامه‌وبودجه چندان موردتوجه قرار نگرفته و این در حالی است که می‌دانیم موتور محرک اقتصاد و تولید، کارآفرینان توانمند و علاقه‌مند هستند.

نوری بیان کرد: واژه اقتصاد مقاومتی نیز برای نخستین بار توسط رهبر معظم انقلاب در جمع تعاون گران اعلام شد که نشان می‌دهد تحقق اقتصاد مقاومتی با مدیریت کارآفرینان انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بودجه این طرح را طی برنامه‌ای پنج‌ساله، سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: قرار است هرسال با تخصیص‌هایی که انجام می‌گیرد بخشی از امور پیش رود.

وی گفت: طی سال گذشته با اعتبارات تخصیص‌یافته، مرکز شتابدهی و خلاقیت و نوآوری کودکان تجهیز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تأکید کرد: همچنین امسال برای اجرای این طرح به ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که امیدواریم هرچه زودتر تخصیص یابد.

نوری اظهار کرد: استاندار خراسان شمالی بر این موضوع تأکید داشته‌ و توسعه کارآفرینی با مشارکت تمامی دستگاه‌ها جزو اولویت‌های استان به شمار می‌رود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 4042477:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین