پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مهران به عنوان مهمترین مسیر ارتباطی زائران اربعین در حال چهار بانده شدن است.

شعار سال: شاپور پولادی معاون عمرانی استاندار ایلام اعلام کرد : تا اربعین امسال بیش از ۷۵ درصد مسیر ایلام-مهران چهار بانده می شود و کل پروژه تا سال آینده به بهره برداری کامل می رسد.

وی با بیان اینکه از نظر مالی و اعتباری مشکلاتی هست ولی سعی شده از راه های مختلف به پروژه اعتبار تزریق شود تاکید کرد : قطعا با تزریق اعتبارات مالی به پروژه تعطیل و متوقف نمی شود.

جاده ایلام-مهران طی سال های اخیر به واسطه حرکت بزرگ اربعین به عنوان مهمترین مسیر ارتباطی زائران اربعین به شمار می رود، این مسیر به دلیل وجود نقاط حادثه خیز و کم عرض بودن طی سال های گذشته باعث ترافیک های چند ساعته زائران می شد و در واقع این جاده جوابگوی این حجم تردد زائر نبود.

طی دو سال گذشته مسئولان تصمیم به چهار بانده شدن محور ایلام-مهران گرفتند که سال گذشته بخشی از مسیر اصلاح شد اما بازهم جوابگوی حجم تردد زائران نبود و باعث ترافیک های سنگین می شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 19 مرداد 96، کد مطلب: 6197396:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین