پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چهاردهمین دوره اردوی دانش‌آموزی مناطق مرزی غرب کشور با حضور ۲۶۵ دانش‌آموز از هشت استان مرزی کشور برگزار می‌شود.

شعار سال: مصطفی کافی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین دوره اردوی دانش‌آموزی مناطق مرزی غرب کشور که در اردوگاه استانی مقدس اردبیلی برگزار شداظهار داشت: برگزاری اردوهای استانی و ملی فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی دانش‌آموزان است و شادی روانی آنان را نیز زمینه‌ساز می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مناطق مرزی به عنوان یک حصار محکم برای امنیت فرهنگی کشور هستند، تصریح کرد: یکی از اهدافی که در این اردوها دنبال می‌شود، تقویت هویت ملی، همگرایی و وحدت در بین دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه معتقدیم این برنامه‌های فرهنگی سبب ارتقایمسئولیت‌پذیری و حس تعاون و همکاری در بین دانش‌آموزان می‌شود، گفت: بدون شک زمینه افزایش روحیه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی در این برنامه‌ها برای دانش‌آموزان مهیا می‌شود.

کافی ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به ویژه در حوزه تربیت اجتماعی را از اهداف دیگر این برنامه اردویی دانست و افزود: آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم بصیرت سیاسی و تربیت دینی یکی از برنامه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است که در برگزاری برنامه‌های اردویی تحقق می‌یابد.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان هشت استان که در اردوی دانش‌آموزی مناطق مرزی غرب کشور به میزبانی استان اردبیل حضور دارند، خبر داد و گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری اردوی دانش‌آموزی مناطق مرزی غرب کشور در استان اردبیل به عمل آمده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: این اردو در اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی به مدت پنج روز تا 25 مردادماه و با حضور 265 دانش‌آموز از هشت استان مرزی اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، کردستان، کرمانشاه و بوشهربرگزار می‌شود.

کافی با بیان اینکه در این اردو کلاس‌های برای آموزش سبک زندگی ایرانی، اسلامی با حضور اساتید مجرب کشوری و استانی در نظر گرفته شده استاظهار کرد:تلاش می‌کنیم تا روحیه پرسشگری و جرات‌مندی در دانش‌آموزان را تقویت کنیم چرا کهتقویت روحیه وحدت، همبستگی و یکپارچگی بین دانش‌آموزان مناطق مرزی از دیگر اهدافی است که در این اردو دنبال می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 96، کد مطلب: 1490366:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین